Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Pincode vergeten

(Onderwerp aangemaakt op: 18-01-2024 05:33 PM)
1806 Weergaven
Members_y2GUQBU
First Poster
Opties

Goedemiddag,

Ik ben mijn pincode vergeten van mijn Galaxy S21. Ik krijg de melding te veel onjuiste pogingen en wil de telefoon dus terugzetten naar fabrieksinstellingen. Na meerdere pogingen gedaan te hebben, lukt het maar niet om in de Recovery mode te komen.

Ook kan ik de telefoon niet 'unlocken' d.m.v. SmartThings Find. Waarschijnlijk omdat ik dit nooit heb ingesteld.

Heeft iemand een idee hoe ik mijn telefoon kan resetten?

0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Members_y2GUQBU ,

Je zou een afspraak kunnen maken bij een servicepunt en dan de bon / factuur en ID meenemen dan zouden ze het toestel voor je kunnen herinstalleren. Dan ben je wel alles wat erop stond kwijt.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
JoshuaO038
Pioneer
Opties
Goedemiddag, om in recovery mode te komen, moet de telefoon met een USB kabel aangesloten zijn aan een computer. Je hoeft verder niets in te stellen oid, maar dan werkt het
Members_y2GUQBU
First Poster
Opties

Bedankt voor je reactie.

Dat heb ik ook al geprobeerd. Op 2 verschillende laptops, met 3 verschillende kabels en allerlei toetsencombinaties, zoals de powerbutton en volume down, volume up, etc. Diverse instructies op YouTube bekeken... Allemaal tevergeefs helaas 😞

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan even mijn eerste antwoord volgen en een afspraak maken bij een servicepunt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Kees59
Hotshot
Opties
Wat ik heb gezien op youtube is dat je de powerknop en de volume- tegelijk moet indrukken en als de het uitgaat moet je de powerknop blijven indrukken en de volume+ indrukken totdat dat de samsung logo in beeld komt en loslaten. Als het goed is kom je dan in recovery menu. Doe dan een fabrieksherstel. Als het goed zal je tijdens het instellen de code invullen die je niet weet. Je kan dan je google inloggen gebruiken om verder te gaan. Wel aan een pc verbinden. Het kan zijn dat je wat vaker moet proberen.
0 Likes