Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Pastelkleuren agenda

(Onderwerp aangemaakt op: 07-01-2022 07:52 AM)
5131 Weergaven
jenny61
First Poster
Opties
Sinds ik de S21 heb zijn mijn kleuren van de Google agenda veranderd in pasteltinten. 
Waar kan ik dit veranderen?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@Nickeldebickel

Omdat er een hoop gebruikers niet blij waren met de nieuwe kleuren is dit met een volgende update ook weer teruggedraaid. Wanneer dit nog steeds niet naar wens is kan je natuurlijk ook overwegen een andere agenda app te gebruiken 😉

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Gerjanne
Voyager
Opties
Goedemorgen dan moet je naar afspraken gaan en als het goed is kun je dan de kleuren veranderen.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @jenny61, goedemiddag.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder.

Je kan ook in de Agenda-app de agenda's beheren en een andere kleur meegeven. Open de Agenda-app en tik op de 3 streepjes rechtsboven, tik op het tandwiel en selecteer Agenda's beheren. Selecteer de agenda en kies hier de kleur die wenst.

Laat je me weten of het je gelukt is?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Nickeldebickel
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem. Toestel S22 en verwend gebruiker van de agenda. Met de pasteltinten en de grijze waas op de voorgrond is de agenda onvriendelijker in gebruik geworden. Het kost moeite om je te focussen. 

Voor mij niet te begrijpen waarom er voor deze update is gekozen. Gewoon slecht

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@Nickeldebickel

Omdat er een hoop gebruikers niet blij waren met de nieuwe kleuren is dit met een volgende update ook weer teruggedraaid. Wanneer dit nog steeds niet naar wens is kan je natuurlijk ook overwegen een andere agenda app te gebruiken 😉

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_ChFQWDk
First Poster
Opties

Graag wil ik nog even terugkomen op de kleuren in de agenda. Voorheen kon ik aan elke afspraak die ik maakte per afspraak een kleur toevoegen. Nu bestaat die mogelijkheid volgens mij niet meer. Heel jammer, voor een Fragiele X, die erg veel ondersteuning heeft aan kleuren.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_ChFQWDk

Je kan nog steeds keien uit verschillende kleuren voor elke afspraak. Open de Agenda-app en tik op +, bij titel zie je een balletje met een kleur staan en hier kan je de kleur wijzigen. 

Kleurkeuze afspraak Samsung Agenda.jpg

Groeten,

Martijn

0 Likes
huphup
First Poster
Opties
Kan je deze kleuren per afspraak ook een naam geven? Zodat ieder persoon uit het gezin een kleur heeft
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@huphup 

Ik ben bang dat ik je niet helemaal goed begrijp. Wat zou je graag willen instellen in de Agenda-app? 

Groeten,

Martijn

0 Likes