Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

overzetten van gegevens oude telefoon naar nieuwe telefoon

(Onderwerp aangemaakt op: 08-02-2024 10:26 AM)
730 Weergaven
Avion1
Journeyman
Opties
ik heb alle gegevens met smart switch van een S20 FE naar mijn nieuwe A54 overgeheveld. Met succes. Maar Ik ben al een tijd bezig om gegevens (account, telefoonnummer en alle inhoud) van een heel oude telefoon A50 naar de genoemde S20 FE over te hevelen (voor mijn man), maar ook met smart switch lukt dat niet. Ik doe het volgens het boekje, maar niets hoor. Graag info hoe het wel moet.

0 Likes
7 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Avion1,

Bedankt voor jouw bericht. Krijg je een foutmelding te zien of loopt het gewoon vast?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Avion1
Journeyman
Opties

Het is heel simpel en moet bij bijna alle telefoons: de sim uit de oude telefoon halen en in de nieuwe telefoon stoppen. Klaar.

Ajay-A
Community Manager
Opties

Mooi om te lezen dat het is opgelost Avion1,

Ik wens jouw man en jou veel plezier met jullie nieuwe toestellen!

Met groet,

Ajay

Community Manager
Helma_R
Apprentice
Opties
@Ajay-A. Ik loop "ook" vast niet zozeer met het overzetten maar meer met het verwijderen op de oude telefoon. Het lukt me niet om de accounts te verwijderen en naar de fabrieksinstelling terug te zetten. Graag een oplossing
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Helma_R,

Krijg je een bepaalde foutmelding te zien? Wij kunnen ook anders op afstand met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Helma_R
Apprentice
Opties
@Ajay-A het probleem is opgelost. Nadat we een nieuwe mail hebben ontvangen mbt de inruil en de telefoon een hele dag uit te hebben gezet is het vandaag gelukt, heel bizar!
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen @Helma_R,

Ik wens je nog veel plezier met je nieuwe A54.

Met groet,

Ajay 

Community Manager