Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Openen bijlagen met verkeerde app

(Onderwerp aangemaakt op: 06-06-2022 06:16 PM)
2489 Weergaven
Limbo2121
Pathfinder
Opties
Hallo. Sinds kort kom als ik een bijlage bij een mail open in zowel samsung email als Gmail maar ook als ik die bijlage upload in drive en van daaruit open in een heel vreemde app terecht die uiteraard het bestand evenmin kan openen. In de oude structuur van mijn S9 kon ik standaarden wissen maar nu lukt het me niet meer. Wat moet ik doen??
0 Likes
5 Antwoorden
Limbo2121
Pathfinder
Opties
Ps het gaat om een bestand met een .msg extensie. Pdf wordt wel gewoon geopend
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Bij instellingen > apps > bovenaan kun je de standaard apps kiezen. En ik zou ook proberen die vreemde app te verwijderen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Limbo2121
Pathfinder
Opties
Nee, dat lukt niet helaas PatrickScreenshot_20220607-073900_Settings.jpgScreenshot_20220607-073925_Settings.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Op je eerste screenshot staat bovenaan standaard apps kiezen.

Anders moet je of een fabrieksherstel doen of alle vreemde apps eraf gooien. Zoek door al je apps en verwijder alles wat je niet gebruikt. Zo kom je er vanaf.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Wij hebben ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200