Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ontvang code niet op telefoon - Tweeledige verificatie

(Onderwerp aangemaakt op: 17-08-2020 01:37 PM)
13641 Weergaven
Jimboo84
Black Belt 
Opties

Vandaag, na mijn S20 Ultra naar fabrieksinstellingen te resetten en probeer een eerste maal te connecteren met mijn Samsung account(om Galaxy Store apps te updaten) zegt het dat het mij een code verzonden heeft naar mijn toestel... Echter ontvang ik geen SMS met code. Ik heb maar 1 Samsung device, naar waar gaat deze code dan? Kan iemand mij helpen om na te kijken waar hier het probleem zich bevind? Alvast bedankt!

Screenshot_20200817-132836_Samsung account.jpg 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@BruceH 

Ik heb het gevonden.... Ik heb de login uitgevoerd op 4G in plaats van Wi-Fi en dan ontvang ik de SMS'en direct.

Misschien heeft dit iets te maken met mijn anders S20 Ultra probleem waardoor al mijn apps geen netwerkverbinding zien, terwijl ik eigenlijk WEL 4G of Wi-Fi connectie heb.

In elk geval nu 2x getest op 4G, zo ontvang ik de code direct. Bedankt toch voor de support @BruceH 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Jimboo84,

Kijk eens via Find My Mobile of je daar nog oude toestellen ziet staan: https://bit.ly/1SSFl9b

rsz-846676
0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@BruceH 

Op de doorgegeven URL staat maar één toestel onder mijn apparaten, dat is mijn huidige S20 Ultra.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Vreemd.. Heb je ook al contact opgenomen met Samsung Content en Services hierover? 

rsz-846676
0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@BruceH 

Nee, met hun heb ik nog geen contact opgenomen.

Wat heb ik nu zelf als test gedaan:

1 Samsung account verwijderd... 

2 Galaxy Store

3 Inloggen met Samsung account

4 Logingegevens correct

5 SMS ontvang ik niet van....

Screenshot_20200818-162816_Samsung account.jpgScreenshot_20200818-162920_Samsung account.jpg

0 Likes
Oplossing
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@BruceH 

Ik heb het gevonden.... Ik heb de login uitgevoerd op 4G in plaats van Wi-Fi en dan ontvang ik de SMS'en direct.

Misschien heeft dit iets te maken met mijn anders S20 Ultra probleem waardoor al mijn apps geen netwerkverbinding zien, terwijl ik eigenlijk WEL 4G of Wi-Fi connectie heb.

In elk geval nu 2x getest op 4G, zo ontvang ik de code direct. Bedankt toch voor de support @BruceH 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ah, top. Fijn dat het nu wel is gelukt 👍

rsz-846676
0 Likes
19Jacqueline59
First Poster
Opties

Hallo,

heb een Samsung galaxiS8 , kan geen enkele update meer doen en die 2 delige verificatie krijg daar nooit geen code voor 

weet iemand hoe dit op te lossen is zonder mijn gsm te resettten?????

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @19Jacqueline59,

Je vraag is nogal onduidelijk.. Waar loop je momenteel precies tegenaan? De 2-delige verificatie, kun je via Samsung Content & Services laten opheffen: 

https://bit.ly/2I3ddW9

Nederland/Nederlands: +31 (0) 107131875

rsz-846676
0 Likes