Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ontgrendelen telefoon lukt niet.

(Onderwerp aangemaakt op: 02-01-2022 06:34 AM)
1306 Weergaven
Sjouk1
Apprentice
Opties

Vanmorgen wilde ik kijken hoe laat het was op mijn samsung S10, toen ik rechtsboven knop indrukte om te tijd te kunnen zien  kreeg ik 2 icoontjes op mijn scherm met "uitschakelen" en "opnieuw opstarten". Als ik daar op druk bv op "opnieuw opstarten"  de tekst "nogmaals tikken om uw telefoon opnieuw op te starten" als ik dat doe verdwijnt het icoontje maar gebeurt er helemaal niks. Verder is er aan de zijkant een mm breed wit lijntje te zien verticaal van  ongeveer 2 cm, als ik daar over swipe zie ik een smal veld met de icoonjes van een aantal apps maar als ik daar op tik gebeurt er niks, swipe ik in het veld krijg ik de melding "ontgrendel uw telefoon om Personen weer te geven".

Ik kan dus helemaal niks met mijn mobiel en heb daar stress  van. Wie weet wat er aan de hand is en heeft advies?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Gelukkig maar! En daaruit begrijp ik dat  je er ook weer normaal in komt? Dan denk ik aan een vastloper in de systeemapp die je startpagina regelt. Die wordt opgestart zodra je probeert je telefoon te ontgrendelen, en als daar een foutje in is geslopen dan moet je telefoon opnieuw worden opgestart om er weer in te komen. Gebeurt niet heel vaak, maar het gebeurt wel.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
13 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi @Sjouk1,
Dat klinkt alsof je telefoon vergrendeld is. Je zal je zelf gekozen patroon/pincode/wachtwoord moeten invoeren alvorens iets te kunnen doen met je telefoon.

kevin-sig
0 Likes
Sjouk1
Apprentice
Opties

hoi, ik kan helemaal niet iets invoeren

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Ook niet als je op een leeg stuk van het scherm omhoog veegt?

Hoe ontgrendel je je telefoon normaal gesproken?

kevin-sig
0 Likes
Sjouk1
Apprentice
Opties

nee dat lukt niet

ik ontgrendel normaal met een figuur die ik veeg

het is zoals ik in mijn eerste post vertel.  of icoontjes uitschakelen , opnieuw opstarten of aan de zijkant vegend een smal veld 1.5 cm met een aantal icoontjes die als ik ze aanraak niets doen

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Helder! Dan raad ik je aan je telefoon geforceerd opnieuw op te starten. Dit doe je door de aan-/uitknop en de volume omlaag-knop gedurende 10 seconden ingedrukt te houden. Je scherm wordt zwart en je telefoon start vervolgens opnieuw op.

Kom je er dan wel weer in?

kevin-sig
0 Likes
Sjouk1
Apprentice
Opties

zachte reset had ik al geprobeerd, toestel gaat niet uit

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Dat is vreemd... In dat geval raad ik je aan om een afspraak te maken bij een van Samsung's Premium Support servicecentra, aangezien het dan niet gaat lukken je op afstand te helpen.

NL: https://www.samsung.com/nl/support/repair/

BE: https://www.samsung.com/be/support/repair/

Mochten die te ver uit de buurt zitten, dan kun je eventueel ook gebruik maken van de ophaalservice. 

kevin-sig
0 Likes
Sjouk1
Apprentice
Opties

dit even slikken

morgen weg op vakantie en nu niet de beschikking over mijn telefoon volgens mij zijn deze centra vandaag ook niet open? Ik woon in Leiden.

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Op z'n vroegst is het inderdaad pas morgen mogelijk een afspraak te krijgen bij een servicecentrum.

SmartSelect_20220102-080731_Samsung Internet Beta.jpg

Je zou nogmaals kunnen proberen de soft reset uit te voeren, en erop letten dat je echt de volume omlaag-knop gebruikt en bijvoorbeeld niet volume omhoog, en dat de twee knoppen echt tegelijkertijd zijn ingedrukt, desnoods proberen de toetsencombinatie wat langer ingedrukt te houden... Maar voor elk van de volgende stappen die we kunnen proberen om je op afstand te helpen is het een vereiste dat deze soft reset lukt... 😔

kevin-sig
0 Likes