Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ongewenste apps in veilige map.

(Onderwerp aangemaakt op: 15-02-2024 10:33 AM)
198 Weergaven
Rudi1964
Explorer
Opties
Beste, volgende probleem waarmee ik graag jullie hulp zou willen inroepen. Namelijk ik heb al een tijdje een veilige map in gebruik op mijn S20+5G. Daar niets mis mee maar is het normaal dat wanneer ik telkens een nieuwe app installeer deze ook altijd automatisch in de veilige map geïnstalleerd wordt? Dit is zeer vervelend en als ik deze daar uit verwijder zijn ze ook volledig weg van mijn gsm. Ik wil daar enkel folders/apps in die ik zelf kies. Wat doe ik verkeerd aub? 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rudi1964
Explorer
Opties
Hallo Ajay, probleem is ondertussen opgelost. Het Samsung Smart Tutor team heeft zelfs moeten helpen bij het zoeken en in orde brengen. Met op afstand hebben we samen dingen aangepast en dan als laatste stap de volledige map moeten deleten en terug installeren. Werkt nu terug correct. Volgens het Smart Tutor team zou het te maken hebben dat er iets fout is gelopen tijdens een update van het toestel. Toch bedankt dat je navraag doet.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Rudi1964,

Bedankt voor jouw bericht.  Is jouw toestel ook helemaal up-to-date?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Rudi1964
Explorer
Opties
Hallo Ajay, probleem is ondertussen opgelost. Het Samsung Smart Tutor team heeft zelfs moeten helpen bij het zoeken en in orde brengen. Met op afstand hebben we samen dingen aangepast en dan als laatste stap de volledige map moeten deleten en terug installeren. Werkt nu terug correct. Volgens het Smart Tutor team zou het te maken hebben dat er iets fout is gelopen tijdens een update van het toestel. Toch bedankt dat je navraag doet.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is heel mooi om te lezen Rudi1964,

Ik wens je nog veel plezier met jouw S20!

Met groet,

Ajay

Community Manager