Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Notificatie gemiste oproep S9

(Onderwerp aangemaakt op: 01-04-2018 11:46 PM)
32098 Weergaven
Zhiko
First Poster
Opties

Nadat ik een oproep gemist heb, komt op mijn scherm geen gemiste oproep te staan en er is ook geen badge bij de Telefoonapp. 

0 Likes

2 oplossingen


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Kan je de app-voorkeuren eens resetten? instellingen > Meldingen > Geavanceerd > 3 bolletjes rechtsboven > App-voorkeuren resetten. Wat wel is als je de notificatie wegveegt dan verdwijnen ook de badges, weet niet of je dat doet?
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Evelyn73
First Poster
Opties

Ik ben er na heel lang zoeken zojuist achter gekomen dat de bespaarfunctie van de batterij de boosdoener was. Die stond bij mij op gemiddeld en hield dus ook deze notificaties tegen. Nu op geoptimaliseerd staan en jawel.....Daar zijn de notificaties weer.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
11 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Kan je de app-voorkeuren eens resetten? instellingen > Meldingen > Geavanceerd > 3 bolletjes rechtsboven > App-voorkeuren resetten. Wat wel is als je de notificatie wegveegt dan verdwijnen ook de badges, weet niet of je dat doet?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
StepDIT
First Poster
Opties

@Rohit  schreef:
Kan je de app-voorkeuren eens resetten? instellingen > Meldingen > Geavanceerd > 3 bolletjes rechtsboven > App-voorkeuren resetten. Wat wel is als je de notificatie wegveegt dan verdwijnen ook de badges, weet niet of je dat doet?

Deze oplossing werkt inderdaad! Helaas moet ik dit nu ongeveer 10x per dag doen om te zorgen dat mijn gemiste oproepen notificatie weer werkt... Is er ondertussen een structurele oplossing voor? Mis ontzettend veel telefoontjes nu door dit probleem.

0 Likes
Ton56
Journeyman
Opties

Bij mij werkte de volgende wel zeer niet voor de hand liggende methode: instellingen =》meldingen =》geavanceerd, en daar bij Contacten meldingen toestaan ( stond bij mij op geblokkeerd) !

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@StepDIT heb je de reactie van @Ton56 gezien? Heeft dat voor jou gewerkt?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
StepDIT
First Poster
Opties

Bedankt voor het meedenken, helaas is dit voor mij niet de oplossing. Ondertussen heb ik nog steeds het probleem! Ontzettend onhandig, zeker omdat ik soms wel een notificatie krijg en soms niet...

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je de mogelijkheid om langs een servicepunt te gaan?

https://www.samsung.com/nl/reparatie/bezoek-servicelocatie/

Hun kunnen dan meteen meekijken met je.

 

Eventueel nog een reset proberen:


Backup en reset:
http://smsng.nl/resetmobfbwc

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Ananas
First Poster
Opties

Ik had dit probleem ook. Ik had de app Clean op mn telefoon en die hielt alle notificaties tegen. Dus mijn tip is. Probeer de opschoon apps er af te gooien en kijk of je weer de melding van gemiste oproep krijgt.

Jwcaspers
First Poster
Opties
Ik had dit ook en heb gedaan wat Ananas zei.
Cleanmaster eraf en hup meldingen terug.
0 Likes
Talitha
First Poster
Opties

@Rohit  schreef:
Kan je de app-voorkeuren eens resetten? instellingen > Meldingen > Geavanceerd > 3 bolletjes rechtsboven > App-voorkeuren resetten. Wat wel is als je de notificatie wegveegt dan verdwijnen ook de badges, weet niet of je dat doet?

Ik kan als ik bij Meldingen kom, geen Geavanceerd zien, en kom dus ook niet verder. Hierdoor blijft het probleem. Is er een andere oplossing?

0 Likes