Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Nieuwe batterij S9 gaat snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 08-10-2019 11:53 PM)
292 Weergaven
Antonkra
First Poster
Opties

Ik heb onlangs mijn gsm voor 4 weken moeten terugsturen voor reparatie omdat de batterij niet meer te doen was(na een normale school/werkdag moest hij direct aan de lader hangen)

Na enkele dagen gebruik zoals voorgeschreven op verschillende sites en in de handleiding krijg ik dit resultaat: https://imgur.com/a/56HDEMn 

Is dit gewoon normaal bij deze gsm of kan er nog iets mis zijn?

 

0 Likes
3 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Kun je eens van 100% naar ongeveer 15% gaan zonder tussendoor op te laden? Maak dan een screenshot van het verbruik en upload die dan hier. Kijk ook even of er een update is voor het toestel. Op de plekken waar jij het toestel het meest gebruikt heb je daar altijd perfect netwerk bereik? Of schommelt dat? Dat is namelijk ook slecht voor je accu omdat hij dan steeds een beter signaal probeert te vangen..
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Antonkra
First Poster
Opties

Beste, ik heb hem vanmorgend(10 uur geleden) tot 100% opgeladen en momenteel is hij 10%, volgens mij gaat hij toch te snel leeg?

https://imgur.com/a/vxwfJoX

 

Mvg

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Nou opzich kan dit nog wel. Je hebt 4.5 uur het scherm aan gehad. Dus van de bijna 11 uur dat hij aanstond. Dat is best goed. Ook spelen de netwerk condities een grote rol als die de hele tijd wisselt qua sterkte dan merk je dit ook aan de accu. Maar ik vind dit nog wel kunnen als je accu tests gaat bekijken op YouTube dan staan ze wel iets langer aan maar dan staan ze op 1 plek en je klikt een paar keer maar, op je eigen telefoon druk je heel wat op het scherm gedurende de dag. Mag ik vragen wat je ongeveer 4.5 uur op je telefoon doet? YouTube of iets?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes