Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

na update android 13 werkt uploaden bestanden maar Google Drive niet goed

(Onderwerp aangemaakt op: 12-12-2022 01:16 PM)
445 Weergaven
advr
Explorer
Opties

hoi,

Sinds de upgrade maar android 13 kan ik niet met dan 1 bestand pet keer naar Google Drive uploaden.

Voorheen kon daar makkelijk met 50 bestanden.

Je ziet ze even in de betreffende Google Drive directory als voorbereiding maar dan zin ze ineens weer weg.

Voorheen nooit problemen mee gehad.

Zijn er meerderen die hier laat van hebben?

Groet,

Ad.

0 Likes
12 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Misschien Google Drive ff opnieuw installeren?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
advr
Explorer
Opties
Ook al geprobeerd...
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Reset je netwerkinstellingen eens.

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
advr
Explorer
Opties
Helaas heb ik zo'n beetje alle instellingen gedaan en zelfs ook de cache image van de telefoon gedelete. Ik heb ook performen met de ING mobiel betalen
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @advr, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is jouw telefoon samen met de apps verder up-2-date? Hoe verplaats je de bestanden precies, doe je dit vanuit de Google Drive-app zelf of gebruik je hier de Mijn bestanden app voor?

Wat ervaar je precies met ING? Staat dit ook ingesteld als standaard betaalmanier?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
advr
Explorer
Opties

Hoi Martijn,

Voor het overzetten van bijv. foto's ga ik naar de Galerij, selecteer de foto's en kies dan delen. Ik kies dan Google Drive en de betreffende directory waar ze heen moeten. Vaak deed ik er wel 60. Het ging de afgelopen jaren altijd goed totdat Android 13 werd geïnstalleerd.

Per foto gaat het weer wel.  Maar da's geen opties. De telefoon reserveert de foto's, dat zie ik op de Google drive maar zet ze er niet neer. De verbinding is dan weg. 

Met de ING heb ik nu regelmatig de melding dat de app geen verbinding zou hebben. Wat niet het geval is.  Het gaat nu wel beter nadat ze iets bij de ING bekeken hebben. Wat precies, geen idee. 

De telefoon is helemaal up to date, alle apps zijn up to date. dat check ik zelf ook vaak. 

Geen flauw idee hoe ik het nu goed moet krijgen. 

Groet,

Ad.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Als je naar de Galerij toegaat en de foto's selecteert, tik op Delen. Staat de Google Drive hier niet tussen voeg deze dan toe met de knop meer 😇

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
advr
Explorer
Opties
Dat eerste snap ik een die ik altijd ook. Het overzetten gaat niet goed meer.

Ik zal een melding maken.
advr
Explorer
Opties

Hoi,

Het lukt me niet om een fout rapport te maken. De machtigingen zouden goed moeten staan. Toch lukt het niet.

Groet
Ad.

0 Likes