Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Mijn samsung account wijzigen

(Onderwerp aangemaakt op: 15-03-2021 03:46 PM)
13738 Weergaven
Diane1978
First Poster
Opties

Ik wil op mijn Samsung S10 het account verwijderen en mijn eigen account toevoegen. Wanneer ik voor een Samsung account toevoegen kies  dan krijg ik de melding dat er al een Samsung account actief is en kan er geen toevoegen. Als ik mijn huidige account wil uitloggen of verwijderen dan wordt een verificatie mail verstuurd naar mijn oude mail adres, alleen dat adres bestaat niet meer en kan ik dus niet verifiëren. Hoe kan ik nu mijn account wijzigen?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Uitloggen en aanmelden met jou eigen account.

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hier vind je meer informatie en ook mogelijkheden om contact op te nemen: https://help.content.samsung.com/csweb/faq/searchFaq.do

Usquert24
First Poster
Opties
De telefoon heeft het Samsung account van vorig eigenaar hoe wijzig ik dat naar mijn naam
0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Uitloggen en aanmelden met jou eigen account.

supermembers
Journeyman
Opties
Vraag ik mij ook af🤣🤣
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @supermembers,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer je de wachtwoord ook niet meer weet is de enige mogelijkheid jouw toestel te laten resetten. Schakelt jouw toestel uit en houd je de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe data / factory reset'' en volg de isntructies. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes