Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

meldingen whatsapp web en screenshot opgeslagen uitzetten

(Onderwerp aangemaakt op: 05-07-2021 04:04 PM)
1911 Weergaven
hvcampen
First Poster
Opties

Bij elke screenshot die ik maak, krijg ik vervolgens een melding op mijn scherm en een piepje dat de screenshot is opgeslagen. Vervelend en zinloos, want ik weet zelf ook wel wat ik net gedaan heb. Waar kan ik die melding uitzetten?

Ook als ik whatsapp via het internet gebruik, verschijnt er een melding en een piepje op mijn smartphone hierover. Storend dit en onnodig, want ik weet zelf ook wel wat ik net aan het doen ben. Waar kan ik die melding uitzetten?

Bedankt!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Voor Whatsapp Webb weet ik het niet zeker, dat gebruik ik niet. Maar je zou het volgende kunnen proberen. Ga naar Instellingen Apps Whatsapp, Meldingen en zet daar Andere Meldingen uit.
Voor wat betreft de screenshot, ga naar Instellingen Geluiden Volume en zet daar systeem op 0. Dat is de enige manier.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Voor Whatsapp Webb weet ik het niet zeker, dat gebruik ik niet. Maar je zou het volgende kunnen proberen. Ga naar Instellingen Apps Whatsapp, Meldingen en zet daar Andere Meldingen uit.
Voor wat betreft de screenshot, ga naar Instellingen Geluiden Volume en zet daar systeem op 0. Dat is de enige manier.
hvcampen
First Poster
Opties

Bedankt! Dat lijkt de oplossing! 

0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Graag gedaan, fijn dat het geholpen heeft.
0 Likes