Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kun je de kleur van de tekst en symbolen in de statusbalk aanpassen?

(Onderwerp aangemaakt op: 01-02-2020 06:37 PM)
5423 Weergaven
flatcoatjrt
Apprentice
Opties

Het gaat om een Samsung S9. Na de update van android 10 is de tekst en symbolen (tijd,4G, batterij) in de statusbalk ineens zwart waardoor het slecht leesbaar is.

ik zou dat wit willen hebben.

groetjes Mirjamimage.jpg

0 Likes
5 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @flatcoatjrt,

Het is erg lastig te zien op de foto. Maar je kunt de icoontjes niet aanpassen. Je zou dan een andere achtergrond kunnen kiezen.

rsz-846676
0 Likes
flatcoatjrt
Apprentice
Opties

Bedankt voor je reactie. Dat het lastig te zien is, is niet alleen op de foto..

ik heb al een andere achtergrond genomen en nu is het ineens wit..alleen is de foto ook licht en is het dus nog steeds onduidelijk...40892164-CE68-4277-A8D1-6EEC14DAB6B3.jpeg

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kies dan iets anders, of een standaard achtergrond. Hij past zich aan op basis van de achtergrond, dus niet iedere foto is geschikt.

rsz-846676
0 Likes
Weulink
First Poster
Opties

Ik heb na de laatste update hetzelfde probleem, het lijkt dat de kleur bij mij altijd wit is.

dus bij een afbeelding met lichte achtergrond zie ik niets van de symbolen. Dit was altijd goed. 

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@Weulink Het is zoals @BruceH aangaf. Dit is niet aan te passen. Wel zou je nog kunnen kijken of een ander thema misschien helpt.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes