Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Kortsluiting/brand Sumsung S10e na bekabeld opladen

(Onderwerp aangemaakt op: 11-09-2022 08:55 PM)
827 Weergaven
Members_rvnMEuB
First Poster
Opties

Vandaag viel mij, tijdens mijn vakantie, een brandlucht op toen ik onze camper binnenliep. Ht bleek van mijn (nét 3 jaar oude) Samsung S10e te komen. De USB-kabel en de USB-poort waren ernstig verschroeid en ook de achterkant van de telefoon is (waarschijnlijk door de hitte) los geraakt. Gelukkig was ik er waarschijnlijk op tijd bij. Ik laad mijn Samsung altijd draadloos op (aangezien mijn vorige 2 Samsung regelmatig problemen hadden met de USB-poorten). Ik gebruik de USB voor opladen dus nauwelijks. De telefoon werd opgeladen door een Samsung adapter en een Belkin laadkabel (niet origineel, maar Belkin maakt zeker geen rommel!). De telefoon werkt op dit moment verder normaal, ik krijg alleen soms de melding "USB-aangesloten" terwijl dit niet het geval is. Mijn vraag is:

a) Hoe kan zoiets ontstaan?

b) Is de telefoon tijdelijk nog veilig draadloos op te laden?

I

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

De telefoon is naar mijn mening niet meer veilig te gebruiken.

Heb je wat foto's die je hier kunt delen van de schade?

Ik zou zo snel mogelijk alles backuppen en je voorbereiden op de mogelijkheid dat je waarschijnlijk een nieuwe telefoon zult moeten kopen.

Hoe dit is ontstaan is niet te zeggen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

De telefoon is naar mijn mening niet meer veilig te gebruiken.

Heb je wat foto's die je hier kunt delen van de schade?

Ik zou zo snel mogelijk alles backuppen en je voorbereiden op de mogelijkheid dat je waarschijnlijk een nieuwe telefoon zult moeten kopen.

Hoe dit is ontstaan is niet te zeggen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_rvnMEuB, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dat is natuurlijk niet de bedoeling en kan me ook goed voorstellen dat je flink bent geschrokken. Zoals @Patrick ook aangeeft kan je de telefoon het beste even aan de kant leggen. 

Om te achterhalen hoe dit is ontstaan kan je de telefoon via onze website aanmelden voor een reparatie.  Je kan dan kiezen voor de ophaalservice of een bezoek aan één van onze service punten, in het service centrum wordt jouw telefoon dan verder onderzocht.  Kijk hier voor meer informatie:

• Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Ophaalservice: https://bit.ly/3eckAdW

Wil je niet overgaan tot een reparatie stuur mij dan een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0) dan heb ik ook nog een andere optie 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes