Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Koppeling S21 met Android Auto

(Onderwerp aangemaakt op: 03-02-2021 08:23 PM)
5970 Weergaven
Frodo73
Journeyman
Opties

Mijn S21 wil niet koppelen met Android Auto. Mijn "oude S10" werkt zonder problemen. Ik zie op verschillende plekken hetzelfde probleem, maar ik vind nergens een oplossing. Iemand een idee of hier aan gewerkt wordt?

Spring naar oplossing
18 Antwoorden
Frodo73
Journeyman
Opties
Dank voor het meedenken ! Maar de Bluetooth verbinding tussen mijn telefoon en het autosysteem is prima. Het gaat om de bekabelde verbinding met AA
0 Likes
Oplossing
ErikT595
Journeyman
Opties
Graag gedaan, dat idee had ik ook hoor dat het om de bekabelde versie ging, die heb ik namelijk ook in de auto. Alleen schijnt het dus toch ook te kunnen helpen eerst het systeem te koppelen via Bluetooth en dan de kabel erin. Bij mij werkt dat in ieder geval. Ik heb het eerlijk gezegd nog niet zonder Bluetooth connectie getest. Ben blij dat dit nu werkt 😆
0 Likes
eschaf
First Poster
Opties
Heb nog steeds geen oplossing gevonden.. zag vandaag wel een melding in het scherm dat app connect wordt afgesloten tijdens het bellen. (dit was via whatsapp) iemand een oplossing? als ik een Apple binnenkrijg schakelt app connect uit.
0 Likes
Frodo73
Journeyman
Opties
Het werkt inderdaad nog niet. De cache legen van AA helpt soms even. Ik zag op een andere plek dat Google er mee aan de slag is. nog maar even afwachten. https://support.google.com/androidauto/thread/94913396?hl=en
0 Likes
Herta
Pathfinder
Opties

Mijn S21 Ultra koppelt met Android Auto, maar kan geen gesprek opnemen. Krijg geen 'groen'/rode' telefoon op mijn scherm. Kan wel opnemen via Bluetooth. Contacten staan er in. Blijkbaar geeft die mijn telefoon niet akkoord voor gebruik via Android Auto. Heb van alles geprobeerd, maar weet niet waar ik nog een akkoord moet geven om mijn telefoon over te nemen.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Herta, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. 

• Is jouw Galaxy S21 Ultra verder helemaal up-2-date?

• Wellicht heeft jouw auto ook een update nodig om de S te herkennen, je kunt hiervoor langs gaan bij jouw autodealer.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Jacco23
Apprentice
Opties

Ik heb hier mijn oplossing voor het niet verbinden probleem gepost...

USB-Foutopsporing....

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s21-s21-s21-ultra-s21-fe/android-auto/td-p/4350033/page/2

cobus75
First Poster
Opties
Heb het zelfde probleem als frodo73.
Niks werkt of lukt eene bak ellende.
Iemand suggesties
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @cobus75, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Maak je gebruik van een draadloze verbinding of gebruik je hier een USB-kabel voor? Ziet jouw telefoon het systeem van je auto wel? Heb je ook de tips in dit topic geprobeerd?

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes