Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Android Auto

(Onderwerp aangemaakt op: 21-11-2021 09:11 PM)
5935 Weergaven
Rickert1997
Student
Opties
Ik heb sinds de update Android 12 heel veel problemen met mijn Android Auto. Zijn er meer mensen die dit probleem ervaren? 
Spring naar oplossing
30 Antwoorden
Oplossing
Wimo
Student
Opties

Hallo Allemaal.

Dank voor jullie hulp en adviezen. Na contact met de klantenservice van Citroen is er een software update in mijn auto door de dealer geïnstalleerd.  Alles werkt weer zoals het hoort. 

Groeten,

Wiel

Members_vAFki5v
First Poster
Opties

Hier ook problemen. Mijn kia heeft laatste software, en mijn 21+ ook. Probleem is dat de usb poort plotseling geen gegevensoverdracht meer toestaat en dus android auto niet meer werkt. Als ik mijn telefoon instellingen reset werkt het weer tot de telefoon zelf besluit om gegevens overdracht via udb weer te stoppen. Dit handmatig weer aanzetten lukt niet.  S21 is een behoorlijke prut telefoon en voorlopig weer mijn laatste Samsung. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_vAFki5v, goedemiddag.

Dit is natuurlijk niet de bedoeling en kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt. Jouw galaxy S21 heeft onlangs de update gehad naar Android 12 ben je hierna ook bij j dealer geweest om na te gaan ovf er bij heb ook een update is? 

En ervaar je dit ook met een andere kabel? Krijg je deze melding op je telefoon te zien of in de auto op het scherm?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_k1HubvH
First Poster
Opties

Hoi, ik ben bijna ten einde raad. Het zit zover dat ik mijn S21 Ultra van november 2021 te koop heb gezet.

Rij een Audi A6 55 tfsi-e van productiejaar 2021... Laatste nieuwe updates, nieuwe kabels en toch werkt Android Auto niet. Ik krijg geen verbinding...

Apple Carplay daarentegen werkt perfect. Ook hier aan het twijfelen om terug naar Apple te gaan...

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_k1HubvH, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Dit is natuurlijk niet handig! We zouden het ook erg jammer vinden als je ons gaat verlaten. Welke melding krijg je te zien als je je auto wilt verbinden met Android Auto? Is ook de software van je auto verder up-2-date?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Jacco23
Apprentice
Opties

Voor diegene die geen verbinding krijgen met Android Auto na de Android 12 update.....

Controleer of je USB-foutopsporing aan staat. Instellingen > Ontwikkelaarsopties > USB-foutopsporing. Dit is nodig om data via usb over te dragen. Dit stond bij mij uit na de update en ben hier 2 dagen mee bezig geweest.

Mocht je geen ontwikkelaarsopties zien bij Instellingen...Ga naar Instellingen > Info Telefoon > Software gegevens en druk 7 x op Buildnummer.

0 Likes
PeterAN
Journeyman
Opties

Android Auto werkt niet meer met mijn Samsung A52S met Android 12. Als ik verbind met USB kabel(s) wordt de telefoon enkel opgeladen.

Verder niets.

Werkt perfect met iPhones en Motorola G5s 

0 Likes
PeterAN
Journeyman
Opties

Android Auto werkt niet meer met mijn Samsung A52S met Android 12. Als ik verbind met USB kabel(s) wordt de telefoon enkel opgeladen. Verder gebeurt er niets.

Kabel van zowel auto als originele Samsung kabel geprobeerd.

Werkt perfect met iPhones en Motorola G5s 

0 Likes
Jacco23
Apprentice
Opties

Werkt mijn antwoord (usb fiutoosporing) hierboven ook niet?

0 Likes
PeterAN
Journeyman
Opties

Hallo Jacco,

Helaas niet, want dat heb ik meteen geprobeerd.

Bij verbinding met kabel start het opladen en wordt er gevraagd dat mijn contacten mogen geraadpleegd worden. Verder niets.

0 Likes