Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Knop "afbeeldingen weergeven" weg in email app

(Onderwerp aangemaakt op: 24-07-2022 12:19 PM)
425 Weergaven
JustMaxxer
Apprentice
Opties
Ik vraag mij af of meerderen dit hebben. Enige wat bij mij nog over blijft is een system reset en daar zit ik niet op te wachten, dus heb zo ongeveer alles gedaan maar mis nog steeds de knop "afbeeldingen weergeven" in de emailweergave in de email app van samsung in mijn S21. En ja de knop in de instellingen werkt zoals dit hoort. En ja cache is gewist en ja gegevens zijn verwijderd en ja heb app opnieuw geïnstalleerd...

Iemand nog die dit probleem ervaart, want ik wil dit per email kunnen regelen want spam staat geregeld bij normaal en andersom ook dus zonder die knop is dit gewoon erg lastig en irritant.

Ohja en foutrapport is gestuurd en samsung helpdesk geraadpleegd.

Grtz, Niels
2 Antwoorden
JustMaxxer
Apprentice
Opties
Weet je zo bij welke update dit was? Dan kan ik mijn email-app op een update hiervoor vast zetten tot er wel een oplossing is. Ik zou maar net de eerste zijn met een virus-foto...
Ik zag alleen posts die betrekking hadden op die alles of niets instelling, dus dat men daadwerkelijk alle foto's altijd wil weergeven.
0 Likes
JustMaxxer
Apprentice
Opties
Oh heb al ontdekt dat dit bij de laatste update was. Heb nu de januari-versie er maar op gezet totdat ze dit terugdraaien of die knop-optie bij de instellingen zetten. Heb die feedback al gegeven in de members app dus er zal vast wel aandacht aan besteed worden. Of er moet een knop komen in het menu waarmee je een mail kan markeren als spam, wat automatisch in een "spam-register" komt.

Maar goed ik wacht het nu gewoon af, maar thanks voor de feedback. Heb nu inderdaad al aardig wat gevonden en de meeste topics hierover worden al snel gesloten omdat dit onderhand al algemeen bekend is.