Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Klacht Samsung Reparatieservice Galaxy S20 5G (barst scherm)

(Onderwerp aangemaakt op: 28-04-2022 10:49 AM)
408 Weergaven
Zara85
First Poster
Opties

Op 15 april is mijn telefoon opgehaald voor schermreparatie. Na het ontvangen van de prijsopgave heb ik deze binnen een uur geaccordeerd en betaald. Inmiddels heb ik 3x moeten bellen met Samsung om duidelijkheid te krijgen over de status van de reparatie aangezien de verwachtte reparatieduur van 7 dagen verstreken was. Aan de telefoon wordt doorgegeven wat ik ook zie in MyDynafix (reparatie gestart sinds 20 april), maar geen updates. 

Na aandringen vandaag heeft Samsung zelf contact opgenomen met Dynafix over de status van de reparatie. Het enige antwoord dat ik krijg is dat het reparatieproces nog niet is voltooid (we hebben het enkel over een barst in het scherm!) en dat het mogelijk nog 1-2 weken kan duren. 

Wat is dit voor een 'service'? Je denkt als consument het op de juiste manier te doen door een reparatie via Samsung te laten lopen, maar vervolgens kun je je telefoon 3-4 weken kwijt zijn? Als ik hier om de hoek het beeldscherm had laten repareren, dan had ik de telefoon binnen een dag terug gehad. 

Graag deze klacht doorsturen!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Zara85, goedemiddag.

Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat de reparatie vandaag is afgerond. Je zal van het servicecentrum ook bericht krijgen om je telefoon weer in ontvangst te nemen.

Onze excuses voor de vertraging!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Wat is het reparatienummer? Als je dat even kunt posten dan kan onze Community Manager hier naar kijken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Zara85
First Poster
Opties

Dat is iRMADRSA17553381. Het excuus dat er moest worden gewacht op een onderdeel is onzin, dit was namelijk op 22 april weer op voorraad (staat in MyDynafix).

Dank

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Zara85, goedemiddag.

Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat de reparatie vandaag is afgerond. Je zal van het servicecentrum ook bericht krijgen om je telefoon weer in ontvangst te nemen.

Onze excuses voor de vertraging!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes