Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan geen apps downloaden/installeren uit de play store

(Onderwerp aangemaakt op: 13-01-2022 11:01 PM)
2180 Weergaven
Eddie48
Student
Opties
Sinds de OneUi 4 update kan ik geen apps meer installeren op mijn telefoon (S21 Ultra). Zelfs apk bestanden willen niet geïnstalleerd worden. 

Een recente oplossing die ik gevonden heb is om de apparaat beveiliging uit te zetten. Dit lijkt tot op heden te werken. Echter heb ik liever dat ik apps kan downloaden terwijl ik de apparaat beveiliging aan heb staan
7 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Alles backuppen en een fabrieksherstel doen. Welke apparaat beveiliging moet je precies uitzetten?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Eddie48
Student
Opties
Fabrieksherstel heeft helaas niet geholpen. De stappen die ik heb genomen voor het uitzetten van de apparaat beveiliging waren:

1. Instellingen -> Apps
2. Bij filters 'systeem-apps weergeven' aanzetten
3. Ga naar 'apparaarbeveiliging'
4. Druk op 'gedwongen stoppen' en bij opslag 'gegevens wissen'Screenshot_20220114-100247_Device care_23644_1642150967.jpg
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Die kan je gewoon uit laten. Ik heb die ook nooit aanstaan.. Playstore checkt alle apps standaard al. Zolang jij geen gekke apps zelf erop zet dan komt het goed. Dus gewoon uit laten.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Wat je wel kunt doen is een fout rapport indienen via de Samsung Members app. Stuur de logs ook mee dan kunnen ze het uitzoeken. Misschien is het wel een bug.
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@Eddie48 

Ik heb geregeld apps die zich willen updaten in de Google Play Store met een size van 0kb... Bij mij staat apparaatbeveiliging ook aan maar meestal een herstart van mijn S21 Ultra lost het probleem op. 

0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties

Bij mij is die Google Play systeemupdate automatisch erop geraakt precies... terwijl dat alle andere software-updates nooit automatisch geinstalleerd worden 🤣

Screenshot_20220114-141415_Google Play Store.jpg

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Eddie48, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Is met de tips en het advies nog gelukt?

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes