Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Inruil

(Onderwerp aangemaakt op: 24-04-2023 12:33 PM)
783 Weergaven
Members_1M3ZX0e
Journeyman
Opties

L.S.,

Ik gebruik al jaren de Samsung Galaxy telefoons zonder enig probleem. Nu heb ik een dure Samsung Galaxy S23 Ultra, 512 GB gekocht en op advies van Samsung heb ik gebruik gemaakt van hun inruiladvies bij L8P. De aanbieding heb ik geaccepteerd zijnde inruil € 220,= en extra inruil van € 200,=.

Ik heb toen volgens instructies mijn Samsung Galaxy S21 5G 256GB opgezonden met alle betreffende papieren etc.

Nu ben ik mijn “oude” Samsung kwijt en ik mis de € 200,= extra inruil.

Ik vind dit beneden alle pijl van Samsung.

Ik heb u op 22 maart om 19.32uur onderstaande mail gezonden naar L8P waar ik tot op heden géén antwoord van mocht ontvangen:

Ik vind het héél vreemd en onbegrijpelijk dat er ineens schade aan mijn scherm zit, terwijl ik zeker weet dat het toestel bij het inpakken 100% schadevrij was. Want ik had bij een andere inruiler laten taxeren en die constateerde géén beschadigd scherm. Maar omdat ik van Samsung € 200,= extra inruil kreeg daarom via Samsung ter inruil aangeboden.

Ik zie uw antwoord met belangstelling tegemoet, gaarne met foto WAAR de schade zou zitten, terwijl ik foto's heb dat er GEEN schade te zien is.

Nu krijg ik op 29-3-2023 13.59u wederom dezelfde mail van u als die van 22 maart 13.59uur waarin u hetzelfde mededeelde mail maar men geeft geen antwoord op mijn bovenstaande mail. Wat ik onbegrijpelijk vind!!!!!!!!!

Indien u mijn mail niet beantwoord, verzoek ik u om de inruil van mijn “oude” Samsung Galaxy S21 5G 256GB te annuleren en het toestel aan mij te retourneren.!!

Wilt u mij dan opgeven waar ik de betaling van € 25,= naar toe moet boeken?

Ik zal verder contact opnemen met Samsung Nederland over uw werkwijze en behandeling.

Tevens zal ik, indien nodig, een negatieve reacties plaatsen.

Men reageert nergens op, misschien dat u wel reageert.

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_1M3ZX0e, goedemiddag. 

Ik heb van mijn collega's van Loop een terugkoppeling gehad en hierin geven ze aan dat ze ook al contact met jou hebben gehad hierover. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen dan horen we dat ook graag van je!

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Members_1M3ZX0e
Journeyman
Opties

Martijn,

Ik wil jou mededelen dat ik op 1 sept.  jl. het bedrag van € 252,= heb ontvangen van L8P NV. onder vermelding van  Cashback 82895 en Buyback 82895. Ik wil jou en jouw collega's heel hartelijk danken voor alle moeite die jullie voor mij hebben gedaan. Nogmaals dank.

Met deze betaling kunnen wij eindelijk de zaak nu afsluiten.

Met vriendelijke groet BenvL

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @Members_1M3ZX0e, goedemiddag.

Goed dat jeons een berichtje stuurt. Via de e-mail krijg je van Loop instructies om je oude telefoon in te sturen. De collega's van Loop zullen het toestel dan ontvangen en deze controleren. Nadat deze is gecontroleerd ontvang je van hen ook bericht met de inruilwaarde. 

Ga je hiermee niet akkoord dan kan je ook je telefoon terug laten sturen, wel betaal je hiervoor administratie kosten.

Wat voor beschadiging hebben de collega's van Loop geconstateerd? Dit kan namelijk ook een ingebrand scherm zijn.

Wat is het ordernummer van de inruilorder? Ik zal hen vragen of zij hier een foto van hebben.

Ps je gegevens staan hier openbaar op de Community 😉

Groeten,

Martijn

Members_1M3ZX0e
Journeyman
Opties

Hallo Martijn, Bedankt voor jouw snelle reactie.

Mijn inruilnummer is: 82895 van datum: 14 maart 2023.

Ik wacht jouw bericht(en) verder af.

Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik heb van mijn collega's van Loop een terugkoppeling gehad en hierin geven ze aan dat ze ook al contact met jou hebben gehad hierover. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen dan horen we dat ook graag van je!

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

0 Likes
Members_1M3ZX0e
Journeyman
Opties

Martijn,

I.v.m. ziekte kan ik nu pas reageren. Ik heb nog steeds niets van Loop gehoord. Ook het bedrag wat zij hebben geboden + het kortingsbedrag totaal zijnde € 252,= heb ik n.a.v. jouw mailtjes begin mei 2023 geaccepteerd maar ik heb tot op heden nog niets gehoord c.q. ontvangen.

Misschien kan jij nog wat voor mij betekenen.

Alvast hartelijke dank

Ben van Lith

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hopelijk gaat alles weer goed 💙Vanuit Loop heb ik op 12 mei bericht gehad over de aanpassing van de inruilwaarde. Zij geven hierin aan dat er bij controle van het toestel een ingebrand scherm is geconstateerd en hierdoor de inruilwaarde is aangepast  en dat je hierop een akkoord hebt gegeven.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_1M3ZX0e
Journeyman
Opties

Dank je wel Martijn, ik ben weer helemaal de "oude".  Martijn dat klopt wat jij meld maar de vraag in het tweede gedeelte was: Wanneer wordt het bedrag dan naar mij overgeboekt? Ik ben niet ongeduldig maar ik heb van LOOP  tot op heden nog NIETS gehoord omtrent het een en ander.

Ik zie jouw reactie wel weer.

Dank Martijn.

Ben van Lith

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_1M3ZX0e 

Hi Ben, goedemiddag.

Dankjewel voor je berichtje en wat goed om te lezen dat je weer bent opgeknapt 💙 Heb je nog helemaal geen betaling ontvangen? Gaat het hierbij om de inruilwaarde of de extra inruilwaarde? 

Ik heb inmiddels wel inzage in de inruilorder echter niet in het betaalsysteem hiervan en zal dit moeten navragen bij mijn collega's 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_1M3ZX0e
Journeyman
Opties

Martijn,

Dank voor jouw berichtje, het gaat om een totaal bedrag van € 252,= (zijnde € 52,= inruilwaarde en € 200,= extra inruilwaarde).

Ik zie jouw berichtje wel weer.

Vriendelijke groet

Ben van Lith

MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_1M3ZX0e 

Hi Ben, goedemorgen.

Ik heb helaas nog geen terugkoppeling gehad over de uitbetaling en heb mijn collega's ook een reminder gestuurd voor een statusupdate. Zodra ik meer weet stuur ik je ook direct een berichtje!

Groeten,

Martijn

0 Likes