mollie319
Big Cheese
op 06-02-2022 06:08 PM
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Eigenlijk ben ik een vervend Apple gebruiker, aan de andere kant heb ik ook zo'n beetje alle Samsung Note series versleten én de nodige S series vanaf S6.
Kwam vaak toch weer op iphone uit, vaak stond de vroegere TouchWiz mij tegen.
Sinds de introductie van OneUI wederom de nodige Samsungs versleten. Van de S10 naar de S20 ultra, maar de camera was zo slecht, althans de focus dan, dat ik ben overgestapt naar de Note 20 Ultra. Van de Note 20 Ultra was ik eigenlijk zeer teleurgesteld in de Exynos 990 processor.
Tussendoor nog weer iphones gehad, XS Max, 12 Pro Max en toen naar de Samsung S 21 Ultra overgestapt. Dat was zeker een schot in de roos van Samsung, gewoon een heel fijn en goed toestel die aan alle verwachtingen voldeed.
Totdat ik in 2021 ging verhuizen en er achter kwam dat ik geen controle meer had over bijvoorbeeld mijn HomePods 🤨 niet opnieuw in te stellen of software updates te geven, zonder iPhone, iPad of iPod Touch.
Uit frustratie de Samsung S21 Ultra weer weggedaan en voor de iPhone 13 Pro Max gekozen. HomePods konden weer ingesteld worden, software update gedaan en eind goed, al goed. Zou je denken.
Maar dan wordt het saai, saaier, saaist! Buitendat werkt ook niet alles 'as advertised' op de iPhone, kom ik helaas achter.
Zeker als ik het vergelijk met de Samsung S series en de fijne OneUI skin! Dat werkt in mijn ogen echt goed.
Affijn ik miste de S21 Ultra behoorlijk na een tijdje, omdat het gewoon een heel erg leuk en goed toestel is en de software behoorlijk doorontwikkeld is.
Van de camera's met single take, tot het fotograferen van de maan met 100 x zoom.
(Okay, toegegeven verder is die 100 x zoom nergens bruikbaar voor, maar toch leuke maan shots. 🤪)
De intuitive software, aanpassings-mogelijkheden, opties zoals S Pen, Galaxy Buds Pro, Galaxy Watch 4, alles werkt zeer goed met elkaar samen zonder horten of stoten.
Galaxy Buds Pro klinken zeer goed en hebben bijvoorbeeld de functie als je begint te praten, dat de muziek zachter gezet wordt en omgevingsgeluid te horen is. Daarbij zitten ze ook nog zeer goed in mijn oren.
Dus, sinds een week weer een S21 Ultra 🥰
Beleef er toch meer plezier mee, pak hem sneller om een foto te maken, of zoom foto (3x of 10x zoom). Scherm is nog steeds waanzinnig goed, fingerprint scanner onder het scherm is ook geniaal (zeker in deze tijd), adaptive 120Hz op WQHD resolutie werkt fenomenaal en de OneUI 4 (Android 12) draait zo soepel als nooit tevoren!
De iPhone 13 Pro Max, goed toestel, maar die is voor de inruil op de S22 Ultra........
Dit wilde ik gewoon even kwijt 🙃
Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro
5 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
op 06-02-2022 08:35 PM
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Dank voor je positieve bijdrage, is weer eens wat anders. Meestal is het een klaagzang 😉👍
Loes68
Explorer
op 06-02-2022 08:35 PM
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Wat een leuke post 🤣🤣👌👍
poldernorwich
Pioneer
op 07-02-2022 05:14 PM
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Geen ervaring met de iPhone, maar wel met een reeks van de Samsung S serie. Heb mijn S20 Ultra vorig jaar weggedaan voor de S21 Ultra en kan me helemaal vinden in je verhaal.
Berg80
Helping Hand
op 07-02-2022 05:17 PM
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
👍👍
Cynni
Journeyman
op 24-02-2022 04:39 PM
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Leuk geschreven! En ik kan je zeggen, die S22 Ultra gaat je zeker bevallen! Hij is super ♥