Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe kan ik deze app verwijderen?

(Onderwerp aangemaakt op: 08-03-2019 11:22 AM)
700 Weergaven
Dave10
Explorer
Opties

Hallo,

Ik heb sinds vandaag de s10, allereerst heb ik al problemen met het aanvragen van de galaxy buds. Ik kreeg een mooie melding je voldoet niet aan de voorwaarden. Nou ik heb toch echt de telefoon gepreordered en heb dus contact opgenomen met de helpdesk, nu maar afwachten op een mailtje....

Iniedergeval ik heb dus alle apps overgezet van mijn oude telfoon naar mijn nieuwe, maar nu heb ik dus een app zonder icontje en zonder tekst die ik er niet af krijg (zie screenshot). Kan iemand mij hier mee helpen?

https://ibb.co/w7rjJkM

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dave10
Explorer
Opties

Laat maar, ik heb het inmiddels opgelost doormiddel van een fabrieksherstel. Heb wel alles opnieuw moeten doen.... maarja was toch nog niet zover.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties
Hi! Zie hier al andere klanten die het probleem ervaren met de pre-order! We zijn ermee bezig en graag ontvang ik alle informatie:

https://eu.community.samsung.com/t5/Galaxy-S10e-S10-S10/Preordered-maar-krijg-melding-dat-ik-niet-in...

Daarnaast, via welke methode heb je de informatie overgezet? Ik hoor 't graag :winking-face:

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Dave10
Explorer
Opties

Via de methode met de kabel

0 Likes
Dave10
Explorer
Opties

Ik heb ook al geprobeert de telefoon opnieuw op te starten, dit lost het ook niet op. Heb ook in de lijst met apps gekeken kan het daar ook niet tussen vinden.

0 Likes
Oplossing
Dave10
Explorer
Opties

Laat maar, ik heb het inmiddels opgelost doormiddel van een fabrieksherstel. Heb wel alles opnieuw moeten doen.... maarja was toch nog niet zover.

0 Likes