Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hard reset menu te komen

(Onderwerp aangemaakt op: 20-06-2022 12:51 PM)
2067 Weergaven
Alwin1978
Journeyman
Opties
Goededag 

Het lukt niet om in het menu te komen waar harde reset staat heeft iemand ervaring mee

Gr
0 Likes
8 Antwoorden
Zoole
Helping Hand
Opties
Hoop dat het zo lukt.
0 Likes
Alwin1978
Journeyman
Opties
Bedankt ik kom er helemaal niet in als ik dat doet
0 Likes
Zoole
Helping Hand
Opties
Wat voor probleem is er dat je dit eigenlijk wil doen?
0 Likes
Alwin1978
Journeyman
Opties
Als je wil verkopen en om alles goed formateren leeg te maken
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Alwin1978,

Het is niet langer mogelijk zonder ontwikkelaarstools om het herstelmenu te benaderen. Dat is maar goed ook; het herstelmenu zit niet voor niets verborgen: het is bedoeld om te herstellen van ernstige softwarematige fouten en ik zie regelmatig suggesties in dat menu voorbij komen die meer fout dan goed doen.

Als je je telefoon wilt resetten, ga dan naar Instellingen >> Algemeen beheer >> Resetten. Reset nooit via het herstelmenu als je van plan bent het toestel te verkopen, want de volgende gebruiker zal dan met jouw Samsung of Google account moeten inloggen om de heractiveringsvergrendeling te ontgrendelen. Via het menu Instellingen is dit niet het geval, omdat je je wachtwoord bevestigt voordat je hem reset.

(En sorry voor de oplossingsnotificatie, ik drukte op de verkeerde knop :winking-face: )

kevin-sig
Members_COlmCcX
First Poster
Opties

Hi Kevin, een reactie op een wat ouder bericht, maar misschien weet jij het antwoord?  Mijn zoon is zijn patroon vergeten van het toestel. Wat kan je dan nog doen? Of, zijn er ontwikkeltools die iedereen kan gebruiken in dat geval om het toestel te resetten? Of van het patron te ontdoen?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @Members_COlmCcX, goedemorgen. 

Wanneer de optie is ingeschakeld in het account kan je ook het apparaat op afstand ontgrendelen. Is deze optie niet ingeschakeld dan kan je met het toestel, de bon en een legitimatie bewijs langsgaan bij één van onze service punten 😇

Wanneer je het toestel terugzet naar de fabrieksinstelling zal het toestel wel een wachtwoord vragen van je Google of Samsung account. Kijk hier voor meer informatie: Samsung Android: terugzetten naar fabrieksinstellingen | Samsung Nederland

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes