Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Grote problemen sinds update van vanochtend

(Onderwerp aangemaakt op: 09-03-2021 10:17 AM)
1053 Weergaven
Dave93
Apprentice
Opties

Vanochtend was er een OTA update voor mijn telefoon beschikbaar die ik heb geinstalleerd. Sindsdien zijn er grote problemen met mijn telefoon. com.android.phone stopt telkens wat ook nog eens enorm veel energie kost. In 2 uur en 50 minuten is de accu van 100% naar 18 procent gegaan. SMS berichten komen niet goed binnen en de telefoon is ook constant warm.

Bovenin staat telkens meldingen in beeld dat ik met beide simkaarten geen bereik heb en onder in beeld komt steeds een melding dat com.android.phone is gestopt. Wat kan hieraan gedaan worden?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Om te beginnen zou ik even een backup van al je gegevens maken, gevolgd door een fabrieksherstel.
Ik hoop dat dat werkt anders zou ik even een servicepunt bellen om een afspraak te maken zodat ze er nieuwe software op kunnen zetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ervaar je deze problemen ook in veilige modus?
0 Likes
Dave93
Apprentice
Opties

Ja, in veilige modus heb ik dezelfde problemen.

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Om te beginnen zou ik even een backup van al je gegevens maken, gevolgd door een fabrieksherstel.
Ik hoop dat dat werkt anders zou ik even een servicepunt bellen om een afspraak te maken zodat ze er nieuwe software op kunnen zetten.
Dave93
Apprentice
Opties

Bedankt voor jouw reactie. Ik heb met grote tegenzin toch de fabriekssettings terug gezet. Ik hoopte op een andere oplossing, maar het probleem is nu wel verholpen. Hopelijk gaat dit probleem niet opnieuw spelen wanneer ik mijn telefoon opnieuw update. Nu heb ik weer even werk om mijn telefoon opnieuw in te richten. 

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Klopt een fabrieksherstel is ook gewoon klote... het gebeurd helaas nog te vaak dat mensen na een update problemen hebben. Gelukkig is een fabrieksherstel bijna altijd de oplossing👍👍