Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen verbinding met de proxyserver

(Onderwerp aangemaakt op: 01-10-2023 02:43 PM)
580 Weergaven
gilbert -van- rumst
Journeyman
Opties

gil  printscreen voor Telenet 1 okt  2023.jpggil samsung tablet 12.2 geen internet 30 sept 2023.jpg copy 7.jpgBonjour,
J'ai une tablette Samsung SM-T900 Android version 5.1.1.
Il existe 2 comptes dessus : un compte Samsung.com et un compte Chrome.
Lorsque je souhaite accéder à Internet, le message apparaît : Aucune connexion au serveur proxy
Cela se produit à la fois lorsque j'appuie sur l'icône Internet Samsung sur le bureau et sur l'icône Internet Chrome.
On me demande de confirmer mon mot de passe, mais je ne m'en souviens plus.
Je ne peux pas créer de nouveau mot de passe car je n'ai plus accès à Internet. Le site Web de Samsung ne peut donc pas envoyer de liens vers l'e-mail de renouvellement de mon compte.
S'il vous plaît, aidez-moi.
Merci d'avance.
Gilbert-van-rumst

Hallo,
Ik heb een Samsung SM-T900 Android-tablet versie 5.1.1.
Er staan ​​2 accounts op: een Samsung.com-account en een Chrome-account.
Wanneer ik toegang tot internet wil krijgen, verschijnt het bericht: Geen verbinding met proxyserver
Dit gebeurt zowel wanneer ik op het Samsung Internet-pictogram op het bureaublad als op het Chrome Internet-pictogram druk.
Er wordt mij gevraagd mijn wachtwoord te bevestigen, maar ik weet het niet meer.
Ik kan geen nieuw wachtwoord aanmaken omdat ik geen toegang meer heb tot internet. De website van Samsung kan dus geen links sturen naar de e-mail voor mijn accountverlenging.
Help me alstublieft.
Dank u bij voorbaat.
Gilbert-van-rumst
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
gilbert -van- rumst
Journeyman
Opties

Vriendelijk dank voor uw antwoord.

Ik heb ondertussen de Samsung Galaxy TabPro 12.2 SM-T900 naar de fabriekswaarden gereset en de tablet opnieuw opgestart.

Na het opnieuw opstarten van de Samsung Galaxy TabPro 12.2 SM-900 tablet  werkte de google Chrome internetverbinding weer normaal.

grtz,

gilbert-van-rumst

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Graag of in het Nederlands of in het Engels posten.

Reset je netwerkinstellingen eens: Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.
Werkt je internet hierna?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
gilbert -van- rumst
Journeyman
Opties

Hello,
Thanks for the reply.
Reset je netwerkinstellingen eens: Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten. Werkt je internet hierna?

Ik vind niet dezelfde vergelijking op mijn Samsung Galaxy tablet 12.2 SM-T900 bij de hoofdtitel ALGEMEEN. Misschien zijn de voorgestelde bewerkingen degene die op uw smartphone van toepassing zijn en niet om mijn Samsung Tablet?
Ik vind nergens terug waar ik mijn netwerken of internet kan resetten.
Weet u dat staan op de Samsung galaxy tablet 12.2 SM-T900?
Waar staat ALGEMEEN BEHEER op de Samsung Galaxy 12.2 SM-T900 tablet?
Thanks in advance.
With kind regards,
gilbert-van-rumst

gil   antwoord aan Samsung forum 2 okt  2023.jpg

0 Likes
Oplossing
gilbert -van- rumst
Journeyman
Opties

Vriendelijk dank voor uw antwoord.

Ik heb ondertussen de Samsung Galaxy TabPro 12.2 SM-T900 naar de fabriekswaarden gereset en de tablet opnieuw opgestart.

Na het opnieuw opstarten van de Samsung Galaxy TabPro 12.2 SM-900 tablet  werkte de google Chrome internetverbinding weer normaal.

grtz,

gilbert-van-rumst

0 Likes