12-09-2022 08:54 PM - bewerkt 12-09-2022 08:54 PM
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 28-01-2023 05:24 PM
op 12-09-2022 08:39 PM - laatst bewerkt op 14-09-2022 10:56 AM door MartijnK
Heb hetzelfde probleem. Wel kunnen ontvangen en verzenden van telefoonnummer, maar bij opnemen geen gesprek mogelijk. Het enige wat werkt is je toestel opnieuw opstarten.
Wat betreft een update voor dit probleem. Dit speelt al meer dan een jaar. Dus kan het niet met een update opgelost worden.
op 12-09-2022 11:19 PM
op 13-09-2022 08:58 AM - laatst bewerkt op 15-09-2022 11:13 AM door MartijnK
Zet de optie "Bellen via 4G" eens af en herstart uw toestel. Probeer dan enkele telefoontjes te plegen.
Als het dan nog niet goed is stuur eens de bel tijdstippen eens door naar uw telecom provider en vraag of er problemen in de regio of met de masten zijn. Indien dat niet het geval is een foutrapport doorsturen via de Samsung Members app, categorie "Bellen/Berichten"
PS.: ik heb dit software probleem ook een aantal maanden geleden gehad maar is door een update verholpen denk ik. Mijn provider liet toen weten dat er aan hun kant geen problemen waren
op 13-09-2022 06:37 PM
op 13-09-2022 06:43 PM
op 14-09-2022 10:25 AM
Klopt, uw omschrijving van uw probleem is exact hetzelfde zoals ik het toen had.
Test het inderdaad met die tips en check zeker eens met de provider nadien. Je zult inderdaad dit over een langere termijn moeten testen.
Herstarten bij mij was ook maar een tijdelijke oplossing. Succes
op 14-09-2022 10:56 AM
Uiteraard zitten wij niet stil en blijven we ons ook bezighouden met het verbeteren van de gebruikerservaring, regelmatig brengen we ook een nieuwe update uit. Ervaar je dit ook met een andere provider? En heb je dit ook getest als je telefoon is opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP
Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.
Groeten,
Martijn
op 15-09-2022 11:18 AM
Sinds wanneer ervaar je dit precies? En heb je je telefoon ook al eens helemaal terug gezet naar de fabrieksinstellingen? Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden. Maak dit geen verschil dan zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Je kan hierbij kiezen uit het langs brengen van je telefoon bij één van service punten of het aanmelden van je telefoon voor de ophaalservice. Kijk hier voor meer informatie:
• Samsung Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Samsung Ophaal Service: https://bit.ly/3eckAdW
op 21-09-2022 12:14 PM