Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gedownloade foto's uit outlook komen niet in de galerij

(Onderwerp aangemaakt op: 13-03-2020 01:34 PM)
2381 Weergaven
NickHype
First Poster
Opties

Ik heb een vreemd probleem met mijn S10.

Ik heb een bewegingscamera die automatisch een foto stuurt naar mijn emailadres.

Deze kon ik op mijn S8 downloaden met de outlook app en dan stond hij in de samsung galerij.

Nu heb ik op mijn S10 het probleem dat de foto's niet in de galerij verschijnen. Ik kan ze met bestandsbeheer wel openen.

Foto's gedownload van internet werken wel en gemaakte foto's komen er ook in te staan.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Ik heb al een factory reset uitgevoerd en zonder apps de foto's teruggezet. Uiteraard met hetzelfde probleem.

0 Likes
7 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

Op de s10e werkt het bij mij wel.

Als je in de mail lang drukt op het bestand, kun je kiezen waar je t bestand wil opslaan. Daarna staat die bij mij gewoon in Downloads en zichtbaar in de Galerij.Screenshot_20200313-203701_Outlook.jpg

0 Likes
NickHype
First Poster
Opties

Ik doe precies hetzelfde. Alleen bij mij komen ze niet in galerij (ook niet in een andere galerij).

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Heeft Outlook wel alle machtigingen bij Instellingen -> Apps -> Outlook -> Machtigingen?

rsz-846676
0 Likes
NickHype
First Poster
Opties

Ja, alle permissies (incl. opslag). De foto's staan ook op de telefoon maar komen niet in de galerij tevoorschijn

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, je kunt ze dus wel vinden via 'Mijn bestanden'? Probeer dan dit eens: https://www.samsung.com/us/support/troubleshooting/TSG01001310/

rsz-846676
0 Likes
NickHype
First Poster
Opties

Er is geen .nomedia bestand aanwezig. En als ik bijv. een foto van google downloadt komt deze wel in de gallerij te staan.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@NickHype Ik kan eventueel een meekijkafspraak voor je inplannen, dan loopt een collega van mij op afstand de instellingen met je na om te kijken waar het mis gaat.
Als dat je wat lijkt, kun je mij een privébericht sturen met jouw contactgegevens en een datum en tijdvak dat schikt.

We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6, het laatste tijdvak is van 6-9.

Let me know! 

rsz-846676
0 Likes