Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gebruik locatie

(Onderwerp aangemaakt op: 27-01-2022 12:13 PM)
392 Weergaven
CJ-59
First Poster
Opties
Ik heb recent de laatste software update geïnstalleerd op mijn Galaxy S10e. 
Het blijkt dat ik nu niet meer zelf mag bepalen welke apps rechten hebben om "altijd" locatie te gebruiken. Ik vind het nogal aanmatigend dat Samsung dat voor mij bepaalt. Het betekent dat bijv. een walking tracker die ik regelmatig gebruik niet meer goed functioneert.
Ik wil dit weer zelf kunnen aanpassen. B.v.d.
0 Likes
3 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Beste CJ-59,

Dat kun je toch nog steeds zelf bepalen in de app? Heb zelf ook de S10e met de laatste update.
Als voorbeeld de instellingen bij Maps en Flitsmeister. Of bedoel je iets anders?Screenshot_20220127-123321_Permission controller_46214_1643283202.jpgScreenshot_20220127-123338_Permission controller_46215_1643283218.jpg
0 Likes
CJ-59
First Poster
Opties
DirkG, de optie "altijd toestaan" is voor bijna alle apps verdwenen. Maps mag nog, ja. Is Google wel "veilig"?
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Ik heb even random wat apps gecheckt en de een heeft het wel de ander niet. Bijvoorbeeld WhatsApp niet, maar de AD app heeft het wel weer. Het zal dus een combinatie zijn, en Android en de maker van de app.
Ik zou me voor kunnen stellen dat een tracker de rechten altijd aan zou moeten hebben. Heeft die dat niet, zou ik de ontwikkelaar van de app eens een berichtje sturen.