Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy S9 springt steeds terug naar home scherm.

(Onderwerp aangemaakt op: 13-04-2019 04:33 PM)
15000 Weergaven
GL14
Apprentice
Opties

Mijn s9 heeft eens, of soms vaker per dag een tijdje dat hij steeds terug springt naar het homescherm. Hij sluit dan apps of bv internetpagina's steeds na een paar seconden af, alsof ik op de homeknop druk. Na een tijdje gaat dit weer over en dan werkt de telefoon weer een tijd goed. Ik heb een tijdje een glazen screenprotector gebruikt, dacht dat het misschien daaraan lag. Maar nu heb ik een clearplex folie en de kwaal blijft. Opnieuw opstarten heeft niet geholpen, ook terugzetten naar fabrieksinstellingen heeft niet geholpen. Vandaag een software update gehad, ook daarmee is het niet verholpen. Is dit een bekend probleem? Is er een oplossing?

Spring naar oplossing
56 Antwoorden
Niwde
Journeyman
Opties
Mijn Samsung S9+ geeft steeds het volgende aan.
Gmail is gestopt,
Norton is gestopt
Google is gestopt.
etc
Heb al contact gehad met Norton en opnieuw Norton 360 geïnstalleerd, ging even goed daarna weer hetzelfde probleem. Probeerde via Google Play weer te instaleren maar download niets.
Gmail doet ook niet, klik de pictogram aan en weg is Gmail.
Heel vervelend en weet niet meer wat te doen. Als ik de fabriek instellingen terug wil zetten ben ik al mijn gegevens, foto,s ed kwijt. Wie weet een oplossing. ivm ziekenhuis oproepen is mijn Gmail zeer belangrijk.
Niwde
Journeyman
Opties
Heb geprobeerd in de veilige modus op te starten maar die doet niets, klik op oke en daar blijft het bij
0 Likes
william81083
Explorer
Opties
Wat vervelend

Ik adviseer je om naar play store te gaan. Links bovenin staan 3 streepjes klik daarop. Ga vervolgens naar mijn apps en games, vervolgens naar bibliotheek en verwijder daar alle apps die je ooit hebt gehad en hebt verwijderd. Waarschijnlijk staat daar een app tussen die de boosdoener is.
0 Likes
Full_NL
Student
Opties
Hallo,

Bij mij was het de virusscanner, mailware, enz van ziggo. Als je een beveiliging app hebt geïnstalleerd zou ik die verwijderen en nog eens proberen. Suc6

0 Likes
Niwde
Journeyman
Opties
zal ik ook eens proberen
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Mocht het nog niet opgelost zijn, probeer dan het volgende eens:

Gisteravond is er door Google een update uitgerold voor de Android System WebView applicatie.

De update veroorzaakt het vastlopen van verschillende apps.

Samsung is hiervan op de hoogte. Google heeft vanmorgen een nieuwe update uitgerold die het probleem moet verhelpen (versie 89.0.4389.105).

Je dient de Android System WebView app te updaten. Volg deze stappen:

Instellingen > Apps > Android System WebView > App gegevens in winkel > Update

Herstart hierna jouw toestel.

Hiermee update je de applicatie direct vanuit de appstore.

----------------------------

Als je Android System Webview niet tussen je apps ziet staan, ga dan naar:

Instellingen > Apps > Chrome > App-gegevens in winkel > Update

Herstart hierna jouw toestel.

----------------------------

Wanneer de bovenstaande stappen niet werken, verwijder dan de laatste updates van deze applicaties. Volg hiervoor deze stappen:

Instellingen > Apps > Android System WebView OF Chrome > Drie puntjes (opties) > Updates verwijderen

rsz-846676
0 Likes
Niwde
Journeyman
Opties
de oplossing is het volgende verwijder de update van Android Webservice. Ga naar Google Play, tik op de drie puntjes aan de linkerkant, tik alle apps en zoek naar Adroid Webservice en verwijder de updates.
0 Likes