op 13-04-2019 04:33 PM
Mijn s9 heeft eens, of soms vaker per dag een tijdje dat hij steeds terug springt naar het homescherm. Hij sluit dan apps of bv internetpagina's steeds na een paar seconden af, alsof ik op de homeknop druk. Na een tijdje gaat dit weer over en dan werkt de telefoon weer een tijd goed. Ik heb een tijdje een glazen screenprotector gebruikt, dacht dat het misschien daaraan lag. Maar nu heb ik een clearplex folie en de kwaal blijft. Opnieuw opstarten heeft niet geholpen, ook terugzetten naar fabrieksinstellingen heeft niet geholpen. Vandaag een software update gehad, ook daarmee is het niet verholpen. Is dit een bekend probleem? Is er een oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 23-03-2021 05:00 PM
op 23-03-2021 05:03 PM
op 23-03-2021 06:03 PM
op 23-03-2021 06:12 PM
op 23-03-2021 06:19 PM
op 24-03-2021 01:34 PM
Mocht het nog niet opgelost zijn, probeer dan het volgende eens:
Gisteravond is er door Google een update uitgerold voor de Android System WebView applicatie.
De update veroorzaakt het vastlopen van verschillende apps.
Samsung is hiervan op de hoogte. Google heeft vanmorgen een nieuwe update uitgerold die het probleem moet verhelpen (versie 89.0.4389.105).
Je dient de Android System WebView app te updaten. Volg deze stappen:
Instellingen > Apps > Android System WebView > App gegevens in winkel > Update
Herstart hierna jouw toestel.
Hiermee update je de applicatie direct vanuit de appstore.
----------------------------
Als je Android System Webview niet tussen je apps ziet staan, ga dan naar:
Instellingen > Apps > Chrome > App-gegevens in winkel > Update
Herstart hierna jouw toestel.
----------------------------
Wanneer de bovenstaande stappen niet werken, verwijder dan de laatste updates van deze applicaties. Volg hiervoor deze stappen:
Instellingen > Apps > Android System WebView OF Chrome > Drie puntjes (opties) > Updates verwijderen
op 24-03-2021 02:57 PM