Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung s9 simlock

(Onderwerp aangemaakt op: 13-04-2019 04:39 PM)
362 Weergaven
Avanderveen
Student
Opties

Hallo ik heb 2 weken geleden een samsung s9 toestel gekocht ,zonder abbonnement ,wanneer ik een Aziatische simkaart plaats  vraagt het toestel om een netwerk pin.

Weet iemand hoe ik aan een unlock code kan komen.

0 Likes
8 Antwoorden
NadiaS
Supervisor
Opties

Hoi! Kun je mij een foto/screenshot sturen van de melding die je te zien krijgt?

---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
0 Likes
Avanderveen
Student
Opties

Screenshot_20190415-150020_Samsung Internet.jpg

0 Likes
Avanderveen
Student
Opties
Het zou hier om een zogeheten regiolock gaan , op het doosje stond namelijk :european simcard only , er worden een aantal procedures geadviseerd zoals het 10 minuten bellen in het land waar deze is geleverd , na deze procedure uitgevoerd te hebben kan ik nog steeds geen gebruik maken van mijn Aziatische simcard.
0 Likes
NadiaS
Supervisor
Opties

Ben je op dit moment in Nederland? En heb je ook met een Nederlandse simkaart in je tweede sim tray gebeld? ^Nadie

---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
0 Likes
Avanderveen
Student
Opties

Hey Nadie ,ik ben in nederland, ik heb zojuist ook de 2e sim tray geprobeerd maar helaas,ik denk echt dat die pincode noodzakelijk is.

0 Likes
NadiaS
Supervisor
Opties

Hoe lang heb je gebeld? Het beste is om een gesprek te hebben van minimaal vijf minuten aaneengesloten. 

---------
Signature-Note10
0 Likes
Avanderveen
Student
Opties

Minimaal 10 min met bijde sim trays,

Maar uw collega heeft voor mij een code bij samsung aangevraagd

0 Likes
NadiaS
Supervisor
Opties

Gelukkig! 

---------
Signature-Note10
0 Likes