Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy s24 gorilla glas

(Onderwerp aangemaakt op: 08-08-2024 12:48 PM)
573 Weergaven
JustMeJohan
Journeyman
Opties
Hallo
Ik ben zeer ontevreden over het nieuwe "sterkste" glas ooit van samsung.

Binnen een paar dagen kreeg ik al vegen op mijn scherm van de lijnen waar normaal de pasjes in zitten van mijn bookcover hoesje.
Heb er al expres geen pasjes in gedaan.

Hebben meer mensen hier last van? 
14 Antwoorden
JustMeJohan
Journeyman
Opties
Hallo Onnoj, dat had ik ook beter kunnen doen inderdaad. Maar als er gezegt word dat het echt krasvast is,mag je er wel iets meer van verwachten vind ik. Eeuwig zonde
mollie319
Big Cheese
Opties
Ik kan alleen maar onderschrijven wat OnnoJ zegt.

Ik doe altijd als eerste zo'n hele dunne flexibele screenprotector op mijn smartphone.

En ik check vaak op YouTube bij JerryRiggEverything hoe sterk het glas echt is 😎

Hij is wel wat extreem natuurlijk maar de S24 is zeker meer krasbestendig dan z'n voorganger.

Maar wel balen zeg voor je.

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

JustMeJohan
Journeyman
Opties
Dankjewel mollie319 ik kijk zelf ook altijd naar jerryriggeverything. Zo leuk om te zien hoe ver hij gaat in het testen. Ik heb ook die van de s24 gezien, maar vegen van het hoesje had ik gewoon niet verwacht. Na 2 dagen al aanwezig in het glas. Ik koop zelf ook altijd van die beschermers maar dacht dat het weekend wel zou lukken. Helaas niet.
mollie319
Big Cheese
Opties
Ha, leuk dat je naar hem kijkt. 😎

Ik heb vroegah 1 keer zo'n hoesje gehad waar pasjes in kunnen en deed m'n pasjes er ook in.
Na een tijdje had ik echt krassen van de randen van de pasjes in m'n scherm 😳

Nooit meer zo'n hoesje gekocht én altijd een screenprotector.

En vroegah ook 1 keer gehad met mijn vrouw. Nieuwe Samsung gekocht, ik zet haar oude telefoon over wat langer duurde dan verwacht, dus ik sprak haar die avond / nacht niet meer. Maar hij was klaar en ik had hem klaargelegd op de tafel.
'S ochtends pakt zij haar telefoon, doet hem in haar tas en gaat naar haar werk.
Toen ze thuiskwam van haar werk was het al gebeurt met krassen op haar scherm van de spullen in haar tas.
Zij ging er vanuit dat ik een screenprotector erop had gedaan, maar die was toen nog niet beschikbaar.

Dus vandaar dat ik nu altijd meteen als eerste een screenprotector erop doe.

Het zijn vervelende lessen die je soms meemaakt.

Zoals jij het omschrijft zou ik ook niet verwachten.

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Opties

Ik doe nooit schermplasticjes erop en mijn schermpje is wel nog netjes 😎 je moet ook niet zo een hoesje nemen die dicht kan klappen he dat is niet slim

0 Likes
KoJaMan
Student
Opties
Bijzonder wel, ik heb de s24 ultra nu ruim 2 maanden, geen screenprotector, alleen een siliconen stootrand. Niks wat ook maar op een krasje lijkt...
Zijn het geen vlekken op het scherm, die je er met een vochtig lapje vanaf kan wrijven?
0 Likes
JustMeJohan
Journeyman
Opties
Nee helaas niet, het zijn wrijf vlekken van de randen van de zakjes waar je normaal je pasjes in steekt.
0 Likes
OnnoV
Apprentice
Opties

Mijn S24 heeft ook een hoesje met pasjes en ik gebruik geen bescherming voor het scherm en het scherm ziet er nog mooi uit!! Justmemolan heb jij een maandagmorgenmodel?

0 Likes
JustMeJohan
Journeyman
Opties
Dat kan zo maar, ga nog wel melding maken bij samsung denk ik. Misschien wat korting voor een nieuwe glasje
0 Likes