16-02-2021 11:31 AM - bewerkt 01-03-2021 09:23 AM
Sinds ik de Samsung Galaxy s21 5G in mijn bezit heb loop ik tegen een hoop problemen aan. Ik vraag mij af of er iemand een advies heeft en/of er wellicht meerdere gebruikers zijn die kampen met dezelfde klachten;
|
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 17-02-2021 09:39 AM
Op mijn S21 Ultra crashen ook allerhande apps...: FB, Messenger, Solitaire, Berichten, ....
Ik heb mijn smartphone gisteren naar fabrieksinstellingen gezet, maar het probleem is niet verholpen. Het probleem zit in het Android 11 systeem of in de One UI 3.1
Via Samsung Members krijg ik telkens het antwoord "herinstalleren", maar dit helpt niet. Zij bekijken het probleem niet verder in diepte met de uitgebreide uitleg dat je hun aangeeft.
Het lijkt erop dat Samsung aangekaarte problemen niet zelf test, bijgevolg lijkt het support gedeelte op niet. veel te trekken. Het toestel is volledig up-to-date.
op 17-02-2021 09:53 AM
op 17-02-2021 09:59 AM
Video's spelen bij mij meestal 2 seconden goed af, het beeld blijft na 2 seconden hangen maar audio gaat wel voort tot op het einde. Er is een probleem met het grafische gedeelte, daar de audio wel verder loopt. Ik gebruik echter alle standaard apps van Samsung en geen aparte video player.
Dit probleem is nog steeds herkenbaar voor mij op mijn vorig toestel S20 Ultra, er zijn bepaalde zaken dus zeker niet nagekeken door Samsung
17-02-2021 10:04 AM - bewerkt 17-02-2021 10:11 AM
op 17-02-2021 10:17 AM
Ik heb je eerste reactie gezien.... Ik vermoed opsturen van je toestel heeft geen zin want als Factory Settings niet werken. Ik had vorig jaar mijn S20 Ultra in Antwerpen binnengedaan, en toen had ik zelfs meerdere problemen en dat had het video probleem ook niet opgelost. Het zit ergens in de software. Wat je wél kunt proberen is een andere video app te installeren en die te gebruiken, zie of hetzelfde filmpje daarin wél werkt al dan niet....
Nu met het binnendoen(op afspraak) van het toestel bij Samsung Support Antwerpen en het terugkrijgen van mijn apparaat was geen probleem, ik had mijn toestel terug in 4u tijd. Toen hebben zij het moederbord én batterij vervangen. Batterij nemen ze standaard mee in hun herstellingen zeiden ze tegen mij.
op 17-02-2021 10:28 AM
23-02-2021 08:41 PM - bewerkt 24-02-2021 11:23 AM
Toestel opgestuurd naar dynafix en weer ontvangen en helaas maar zoals verwacht kunnen zij het probleem niet vinden dus nu telefoon weer terug met hetzelfde issue.... 😞
Het is ook niet mogelijk dit met standaard testen te ontdekken, dit kan alleen ontdekt worden wanneer je als gebruiker het toestel ervaart. Het feit dat je blokken krijgt tijdens het afspelen van video's en het bekijken van afbeeldingen en ook in safe-mode duidt toch echt op een hardwarematig probleem...... Tevens het niet kunnen installeren van apps en/of sluiten van apps wijst in de richting van het geheugen, maarja wie ben ik! Dit is geen normaal gedrag en zou ook niet mogen en moeten bij een toestel van ruim 700 euro.
op 24-02-2021 03:42 PM
Hi @dannyplace,
Heb je voor mij het reparatienummer? Als je het toestel weer in handen hebt, test hem dan nog wel even. Wellicht dat het toch is opgelost 👍
24-02-2021 03:50 PM - bewerkt 24-02-2021 06:28 PM