Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy S20 5G is niet te ontgrendelen of reseten

(Onderwerp aangemaakt op: 05-04-2022 05:31 AM)
2007 Weergaven
Members_d6lRzbh
Student
Opties

Sinds gister 4 april werd ik wakker en had ik een system ui logo op mn scherm. Teken dat deze snachts geüpdatet is. Alleen kan ik mijn toestel niet meer ontgrendelen. De juiste pincode werkt niet. Hij blijft erin hangen. Ook 4 random cijfers doen niks. Hij geeft ook niet aan dat deze dan fout is.

Als ik via de knoppen hem uit zet om een factory reset te forceren werkt ook niet hij wilt niet naar dat menuutje gaan.

Uitzetten gaat ook niet want hij start direct opnieuw op.

0 Likes
7 Antwoorden
Jippiejippie
Apprentice
Opties
Dit probleem heb ik nu voor de 3e keer! Bah. Steeds via harde reset (heel lastig) weer moeten ontgrendelen! Wat een slechte tablet!!!
0 Likes
Fatihhh
Pathfinder
Opties
Beste Members_d6IRzbh,

Wat vervelend om te horen.

Als ik het zo zie Heb jij je toestel al aan/uit gedaan.

Kan jij misschien proberen om dit te doen:

Schakel je toestel uit.

Na het uitschakelen Van je toestel klik je op:

Volumeknop naar beneden en de aan en uit knop tegelijkertijd ingedrukt houden. Dit doe je 20 seconde.

Als dit niet helpt Laat het me weten.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Members_d6lRzbh 

Werkt het inmiddels alweer? Anders zou ik even langs een servicepunt gaan, dit lijkt mij het beste aangezien je niet door de beveiliging heen komt.

@Jippiejippie 

Over welk apparaat heb jij het? En wat is exact jouw probleem dan? Graag wat meer details.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Members_d6lRzbh
Student
Opties

Het lijkt er helaas wel op dat een servicepunt de enige optie is. Op een bugfix update wachten is niet te doen.

@Fatihhh nee dat helpt ook niet. Heb ik ook al geprobeerd

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Bij een servicepunt kunnen ze de software er opnieuw opzetten zodat je toestel weer bruikbaar is.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Members_nIgLGAC
First Poster
Opties

wanneer ik dit doe spring hij terug op 2 uur wachten

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_nIgLGAC, goedemorgen.

Is het je nog gelukt om je telefoon te ontgrendelen? Heb je naast een vergrendeling voor je SIM-kaart ook een toestelvergrendeling ingesteld? Kan je je telefoon wel op afstand ontgrendelen? Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/1SSFl9b

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes