Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Fotos zijn niet mooi

(Onderwerp aangemaakt op: 04-12-2023 01:07 PM)
422 Weergaven
Irene08
First Poster
Opties
Hoi hoi,

Ik ben echt een leek qua telefoons etc. Nu hoor ik vaak om mij heen samsung maakt de mooiste foto's, dit kan ik niet beamen. 
Of ik doe iets fout? Vaak duurt het wel een seconde voor dat de foto gemaakt is en 9 van 10 keer zijn de foto's niet scherp/wazig.... 
Iemand een idee hoe dit kan?

Ik heb een Samsung s21 FE.

Ik kan bijna een nieuwe telefoon uitzoeken maar hierdoor twijfel ik wel om weer voor een Samsung te gaan

0 Likes
29 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Is het al gelukt @Irene08 ?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Irene08
First Poster
Opties
Ik heb het nog niet uitgevoerd. Moet ik op wissen drukken zoals u op het screenshot te zien is? Dat dan die 13,6 mb verwijderd wordt
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Precies de stappen volgen uit mijn eerdere berichten hier in dit topic. Dan wordt de camera gereset naar standaard instellingen, je verliest niks.

Irene08
First Poster
Opties
Dat doe ik maar dan komt er niet te staan resetten naar originele instellingen. Vandaar dat ik het nog niet gedaan heb
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Irene08  schreef:
Dat doe ik maar dan komt er niet te staan resetten naar originele instellingen. Vandaar dat ik het nog niet gedaan heb

@Irene08 Je kan het gewoon doen. Ik weet waar ik over praat😉 Die melding die je krijgt is over het algemeen voor alle apps.

Bijvoorbeeld als je een app pakt met heel veel data erin en je klikt op gegevens wissen ja dan verlies je alles maar de camera is niet zo'n app. Dat zijn alleen instellingen.

Irene08
First Poster
Opties
Ik ga het proberen
0 Likes
Irene08
First Poster
Opties