Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

favorietenlijst

(Onderwerp aangemaakt op: 28-08-2020 06:45 PM)
16264 Weergaven
Linn88
Apprentice
Opties
Hiii all,

Sinds vandaag eindelijk trotse eigenaar van een S20
Overgestapt van het merk oneplus
Wat ben ik blij met weer een Samsung

Alleen kom ik niet uit het volgende;

Op mijn vorige telefoon had ik favorieten contacten. Als de telefoon op niet storen stond,ging enkel als zij een bericht stuurde of belde het geluid af.
Nu zie ik de optie niet storen op deze telefoon. Heel fijn, werkt dit het zelfde?

En, ik wou andere contacten toevoegen aan favorieten. Maar dat gaat dus niet. Bij sommige contacten zie ik de optie wel en bij anderen niet.

HELP hoe verhelp ik dit?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

@Linn88 het werkt precies zoals je zegt 😉

Bij niet storen kun je uitzonderingen toevoegen, daar kun je dus favoriete contacten toevoegen.

Over de favoriete contacten, dat kan alleen als ze zijn opgeslagen op de telefoon of je Gmail account. Dan verschijnt er naast de naam een leeg sterretje die je kan aanvinken. Sla je het contact op de sim op krijg je de optie niet.

Screenshot_20200829-095434_Contacts.jpg

Screenshot_20200829-095451_Contacts.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

@Linn88 het werkt precies zoals je zegt 😉

Bij niet storen kun je uitzonderingen toevoegen, daar kun je dus favoriete contacten toevoegen.

Over de favoriete contacten, dat kan alleen als ze zijn opgeslagen op de telefoon of je Gmail account. Dan verschijnt er naast de naam een leeg sterretje die je kan aanvinken. Sla je het contact op de sim op krijg je de optie niet.

Screenshot_20200829-095434_Contacts.jpg

Screenshot_20200829-095451_Contacts.jpg

Linn88
Apprentice
Opties
hi Dirk269

ik had al zo vermoeden dat het te maken had met opslaan op sim of telefoon.
maar vond het gek, omdat alle contacten met m'n sim zijn mee gekomen. misschien sommige door smart switch op m'n telefoon gezet. ik heb nu weer iedereen in m'n favorieten door op m'n telefoon op te slaan.

dankje wel
😊
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

Fijn dat het nu wel werkt. Als ik je nog een tip mag geven...zorg dat je je contacten opslaat in je Gmail account. Als je daar je lijst mooi maakt en bijhoudt, staan ze in het vervolg op je toestel zodra je het Gmail account hebt toegevoegd.

Esther72
Student
Opties
Mag ik jou vragen hoe ze weer op te slaan in mijn telefoon. Want nu slaat hij de nummers standaard op mijn sim op.
Groetjes Esther
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

Tuurlijk 😉

Ga naar Contacten en dan de 3 streepjes links boven, Contacten beheren, Standaard opslag locatie kiezen.

Screenshot_20210827-193306_Contacts.jpg

Screenshot_20210827-193322_Contacts.jpg

Screenshot_20210827-193337_Contacts.jpg

Screenshot_20210827-193416_Contacts.jpg

0 Likes
Dirk-naambezet-
Journeyman
Opties

heeel mooi dit

0 Likes