Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

s20 45 watt charger niet sneller

(Onderwerp aangemaakt op: 28-08-2020 01:21 PM)
1146 Weergaven
Wouterrrr
Apprentice
Opties
Ik heb de 45 charger gekocht zodat mijn s20 sneller oplaadt. Ik zie echter geen verschil met de 25 watt oplader. Heeft iemand een idee hoe dit kan?

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Van 0 tot 100 scheelt het misschien 10 minuten maar waneer je het echt merkt is waneer je maar 5min tijd hebt om te laden.

Je bent beter af met een goede powerbank die met 45w laadt :smiling-face:

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
SEZERN
First Poster
Opties

De galaxy s20 kan niet met meer dan 25W worden opgeladen, dus iedere keer wanneer je hem probeert op te laden met een 45W oplader, schroeft de telefoon het vermogen omlaag naar 25W. Dat is de rede waarom je geen verschil ertussen ziet. (Alleen de s20 Ultra kan met 45W worden opgeladen)

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Van 0 tot 100 scheelt het misschien 10 minuten maar waneer je het echt merkt is waneer je maar 5min tijd hebt om te laden.

Je bent beter af met een goede powerbank die met 45w laadt :smiling-face:

0 Likes
Wouterrrr
Apprentice
Opties
Ok, duidelijk. Ik had deze lader dus net zo goed niet kunnen kopen :smiling-face:
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Als je maar 5min kan laden is het geweldig,  als je alle tijd hebt merk je het verschil niet

0 Likes
Oplossing
SEZERN
First Poster
Opties

De galaxy s20 kan niet met meer dan 25W worden opgeladen, dus iedere keer wanneer je hem probeert op te laden met een 45W oplader, schroeft de telefoon het vermogen omlaag naar 25W. Dat is de rede waarom je geen verschil ertussen ziet. (Alleen de s20 Ultra kan met 45W worden opgeladen)

0 Likes