Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Edge lightning s21

(Onderwerp aangemaakt op: 19-02-2022 09:23 PM)
759 Weergaven
batsie123
First Poster
Opties

Hallo, sinds kort een ##S21 smart Phone aanschaf. Nu wil het geval dat edge lighting alleen werk bij berichten. Bij alle andere apps, zoals WhatsApp en email niet

Wie kan mij helpen?

Al hulp van samsung support gehad, die kwamen met de oplossing om een aparte app te downloaden zodat het wel werkt.

Lijkt mij toch niet de oplossing omdat edge lighting al op mijn telefoon staat.

0 Likes
11 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

En als je bij Meldingen, Stijl pop-up Kort selecteert? Dan kun je alle apps aangeven en dus ook WhatsApp. Stel een stijl van het edge venster in en dan zou het moeten werken.

P.S. als je al een 3rd party app wil gebruiken raad ik je deze aan, echt een topper met veel mogelijkheden.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jamworks.alwaysondisplay&hl=nl&gl=US&referrer=utm_...

Screenshot_20220219-213723_Settings.jpgScreenshot_20220219-213719_Settings.jpgScreenshot_20220219-213732_Settings.jpg

0 Likes
batsie123
First Poster
Opties

Screenshot_20220219-215756_Settings.jpg

 Klopt, maar werkt niet helaas.

0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Heb je wel meldingen van WhatsApp aanstaan? Instellingen, Apps, Whatsapp, Meldingen, Meldingscategorieen.

En wil je eens een screenshot plaatsen van de andere instellingen zoals ik die in de screenshots in mijn vorige bericht heb staan?Screenshot_20220219-220925_Settings.jpgScreenshot_20220219-220943_Settings.jpg
0 Likes
batsie123
First Poster
Opties

Screenshot_20220219-222448_Settings.jpgScreenshot_20220219-222031_Settings.jpg

0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Oke, dat ziet er dus hetzelfde uit 🤔

Je zou kunnen proberen om een fabrieksherstel uit te voeren? Zorg wel voor een goede backup. Whatsapp moet je apart backuppen.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Verstuur even een foutrapport via de Samsung Members app > ondersteuning > Foutrapporten. Als het om een bug gaat dan kunnen de ontwikkelaars ernaar kijken en dit in een volgende update verhelpen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
batsie123
First Poster
Opties

Gedaan. Nog steeds niks. Alleen bij inkomende berichten werkt het. De rest zoals WhatsApp, mail en Gmail niet.

0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Blijft bijzonder. Dan zou ik, zoals Patrick aangeeft in ieder geval een fouten rapport sturen en hopen op een oplossing bij de volgende update. Misschien is hulp op afstand ook nog een idee? In de tussentijd kun je gebruik maken van een 3rd party app. Ik ben erg blij met degene die ik had aangeraden.

Jammer dat we het, tot nu toe, niet hebben kunnen oplossen
0 Likes
batsie123
First Poster
Opties
Hulp op afstand gisteren gedaan. Kwam met de oplossing 3rd party app. Lijkt mij geen oplossing. Zou gewoon moeten werken bij een nieuw toestel
0 Likes