op 23-04-2020 07:20 PM
Wie vind het normaal dat je door Dynafix zo onbehoorlijk behandeld wordt? Als je een telefoon aanmeld voor reparatie dan wordt hij snel en netjes opgehaald, en een dag later ontvang je een prijsopgave die je diezelfde dag nog betaald en daarna hoor je en zie je niets meer. Ik heb meerdere keren te maken gehad met de reparatieservice van Huawei, daar hebben ze het echt beter begrepen. Keurig netjes goede service reparatie klaar terwijl je wacht.
Ik zou heel graag zsm mijn toestel van 29 maart 2020 en opgehaald door Dynafix 17-4-2020 en betaald voor de reparatie op 19-4-2020 196.63 voor een schermreparatie van een A71 terug zien.
Ik vind het zeer onbehoorlijk van een bedrijf die in opdracht van Samsung, een van de marktleiders, werkzaamheden verricht voor hun klanten. Als ik een marktleider was dan zou ik hier toch echt een andere oplossing voor gaan zoeken. Zeker gezien dat het internet vol staat met klachten over dit bedrijf.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 30-04-2020 08:11 AM
Bij deze
Ik heb 29-4-2020 mijn samsung teruggekregen van de reparatie en hij doet het zowaar weer naar behoren.
op 24-04-2020 01:40 PM
op 26-04-2020 04:49 PM
Dat duurt inderdaad veel te lang, Herman. Heb je inmiddels al iets gehoord? Zou je anders je iRMA-nummer kunnen achterlaten? Dan kan iemand vanuit Samsung meekijken zodat dit zo snel mogelijk voor je opgelost kan worden.
Ter verdediging van Dynafix: online lees je natuurlijk alleen de negatieve ervaringen en maar één kant van het verhaal. Het reperatiebedrijf dat het overgrote merendeel van de smartphones, tablets en wearables van de Benelux repareert, heeft statistisch gezien de grootste kans om de meeste klachten te verzamelen. Vaak zijn het klanten die het niet eens zijn met een oordeel 'reparatie buiten fabrieksgarantie', maar er worden natuurlijk overal waar gewerkt wordt ook fouten gemaakt. Dynafix heeft echter niet een grotere kans op het maken van fouten. Fouten moeten natuurlijk wel opgelost worden, dus met de gevraagde info stuur ik dit door naar het pitbullteam van Samsung's webcare zodat die hun tanden hier voor je in kan zetten.
op 26-04-2020 06:49 PM
op 26-04-2020 06:52 PM
Dank je wel Kevin voor je reactie. Dynafix heeft inmiddels wel laten weten dat de reparatie betaald is maar voor de rest nog helemaal niets. Ik hoop dat je begrijpt dat ik enorm teleurgesteld ben in het bedrijf waar ik een product van gekocht heb, dit is niet hoe klanten graag behandeld zouden willen worden. Er worden sinds ik contact gelegd heb allemaal beloftes gedaan waar tot nu heel weinig van terecht gekomen is. Ik hoop dat het pitbull-team van Samsung inderdaad iets kan forceren en anders even een nieuw toestel opsturen want voor een toestel gekocht op 29-3-2020 en ter reparatie aangeboden op 17-4-2020 en nu nog niet retour mag ik toch wel iets anders verwachten.
op 26-04-2020 06:53 PM
Ter aanvulling mijn reparatienummer is iRMADRSA16523994
op 28-04-2020 10:30 AM
Hoi Herman,
Ik heb teruggekoppeld gekregen dat er een storing is in het betaalsysteem waardoor reacties op prijsopgaven niet goed verwerkt worden. De IT afdeling van Dynafix is hard aan het werk op dit probleem op te lossen, waardoor je goedkeuring zo snel als mogelijk bij de reparatieafdeling komt en je zo snel mogelijk weer van je gerepareerde toestel kunt genieten.
Dit is inderdaad superfrustrerend en ik hoop voor je dat het allemaal snel is geregeld 😞
op 28-04-2020 07:11 PM
Fijn Kevin dat je even het eea hebt uitgezocht, maar ik schiet er weinig mee op. Ik verwacht niet dat ik het toestel voor het einde van deze week netjes gerepareerd en zonder verdere extra beschadigingen terug heb. Nogmaals ik vind het echt te gek voor woorden dat Samsung met Dynafix/Dr Mobile in zee blijft gaan. Op dit moment wordt de coronacrisis gebruikt als excuus en kijk je verder terug in de historie dan zijn er altijd wel excuses. Maar als klant schiet je hier weinig mee op.
Bijna twee weken voor een schermreparatie van een telefoon van 364 euro waarvan de reparatie +/- 195.euro kost en dan nog niet terug.
IK VIND DIT ZO TELEURSTELLEND VOOR MIJ GEEN SAMSUNG EN HAAR SERVICE MEER .
op 30-04-2020 08:11 AM
Bij deze
Ik heb 29-4-2020 mijn samsung teruggekregen van de reparatie en hij doet het zowaar weer naar behoren.
op 30-04-2020 08:25 AM