Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

dual sim fysieke sim plus E-sim

(Onderwerp aangemaakt op: 06-08-2023 11:26 AM)
921 Weergaven
Yusuf01
First Poster
Opties

Beste,

Sinds ik E-sim heb geïnstalleerd werkt mijn fysieke simkaart niet meer van een andere provider.   Ik heb alles gedaan maar E-sim werkt perfect maar de fysieke niet;  sterker nog ik zet de E-sim uit en laat enkel mijn fysieke simkaart aan dan nog kan ik er niet mee bellen en niks ontvangen.

Fysieke sim er uitgehaald in een andere telefoon gedaan werkt perfect. samsung s21 is de telefoon

wie kan mij helpen

Groetjes en dank alvast

0 Likes
3 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Fysieke simkaart in slot 2 en eSIM kunnen niet tegelijkertijd actief zijn. U kunt 2 fysieke simkaarten of 1 fysieke simkaart in sleuf 1 + eSIM hebben.

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/how-to-install-nano-sim-card-and-esim-on-the-galax...

0 Likes
Yusuf01
First Poster
Opties
Klopt, fysieke sim op slot 1 + esim maar het werkt niet. Samsung gebeld zij zeggen hardware reset🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️

Dar vind ik wel makkelijk
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

U kunt een aantal dingen proberen -

1. Netwerkinstellingen resetten. Houd er rekening mee dat WiFi- en Bluetooth-verbindingen ook worden gereset.

2. Schakel in Instellingen > Verbindingen > SIM-beheer SIM 1 uit en weer in.

3. Controleer in de Samsung Members-app of er een probleem is met de SIM-kaart en het mobiele netwerk met behulp van Diagnose telefoon.

Als laatste redmiddel (als er geen probleem wordt gemeld door de diagnostiek), kan reset een optie zijn.