Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

data recovery na hard reset

(Onderwerp aangemaakt op: 10-11-2020 07:51 PM)
803 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

Members_wIybL7A
Student
Opties

beste,
twee dagen geleden tref ik mijn toestel aan in de "off modus". de battery was 100% geladen de nacht ervoor en was standby in "on mudus ".
Bij het aanzetten v h toestel wordt mij gevraagd : " of ik wil verder gaan met " resetten naar fabrieksinstellingen ", welke ik natuurlijk negatief beantwoord. Enkele seconden later bevat mijn toestel niks meer ; toestand idem als bij unboxing, nieuw uit het doosje Via Remo recovery, ( free version gedownload op mijn PC en toestel daarna met usbkabel geconnecteerd alsook usb unbugging geactiveerd evenals developperstatut ) heb ik een 150 tal ( van de 1000 contacten) kunnen terugzetten maar geen enkele foto noch video uit de galerij, geen whatsappaccount recovery, ook geen recovery van opslag...het lijkt wel of al mijn app' s terug zijn geplaatst. Ik ga nu mijn simkaart in een ander toestel plaatsen om zeker niks verkeerd te manipuleren...Ik heb een gmail account op dit toestel maar geen back upvrees ik, de enige back up ik heb , is mijn oude S10 welke "gesmart swichtsed" is in april dit jaar. Dus alles van april tot vandaag is zoek, weg !!! Volgens mijn opzoekingen zou niet alles verloren zijn en via rooting teruggehaald kunnen worden? Juist ? en hoe dan wel?
veel dank bij voorbaat; Ik hoop dat hjullie mij kunnen helpen.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Members_wIybL7A 

Ten eerste wil ik je adviseren je persoonlijke gegevens uit je post te halen, dit is een openbaar forum en iedereen kan dat zien.

Ik heb geen idee wat er met je toestel is gebeurd helaas..  Je kunt zonder root ook data recovery doen en een hoop terughalen. Ik gebruik zelf Diskdigger voor fotos ect.

Screenshot_20201111-000853_Google Play Store.jpg

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Members_wIybL7A 

Ten eerste wil ik je adviseren je persoonlijke gegevens uit je post te halen, dit is een openbaar forum en iedereen kan dat zien.

Ik heb geen idee wat er met je toestel is gebeurd helaas..  Je kunt zonder root ook data recovery doen en een hoop terughalen. Ik gebruik zelf Diskdigger voor fotos ect.

Screenshot_20201111-000853_Google Play Store.jpg

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Members_wIybL7A ,

Dat is wel erg vreemd.. Kan het zijn dat je de instelling voor automatisch resetten hebt ingeschakeld? Bij een X aantal keer foutief een wachtwoord invoeren, wordt het toestel automatisch gereset. Heb je nog wat aan de tip van @Patrick gehad? 👍

rsz-846676
0 Likes
Members_wIybL7A
Student
Opties

ik blijf proberen !!! txs voor reacties. Laat jullie weten wanneer/of het lukt. Iemand merkte op me dat het ook virus kan zijn.

0 Likes
Darcinei Djasman
Apprentice
Opties

Hi,

Heeft deze applicatie idd geholpen om foto's die ook niet in het google account zijn bewaard, teruggehaald?

0 Likes
saiiiu
Student
Opties
Hallo ik heb ook al m8jn geven kwijt alle wachtwoorden foto's gesprekken en nog veel meer.
Ik heb het niet zelf gedaan .
Ik heb me telefoon scherm wel laten maken
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @saiiiu,

Bedankt voor jouw bericht en het is mooi om te lezen dat jouw scherm is herstelt. Wanneer je jouw toestel bij ons laat herstellen, voeren we ook een fabrieksreset uit. Het wordt dan altijd aangeraden om eerst een back-up te laten maken voordat je jouw toestel door ons laat herstellen. Had je het inderdaad bij ons laten herstellen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
saiiiu
Student
Opties
Jaa, het is ook door iemand van Samsung opgehaald, ik heb een backups gemaakt. Maar toch zijn me gevens door de fabriek reset weg en ook is m telefoon met veel krasjes terug
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie saiiiu,

Kan je mij voorzien van jouw reparatienummer en foto's van de schade? 

Sommige apps moet je apart een back-up van maken, door het in de app zelf te doen, zoals WhatsApp. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes