op 19-08-2018 08:44 PM
Hallo allemaal.ik heb een probleem.krijg elke keer als ik de samsung site open op mijn telefoon z'n melding over cookies.als ik meld dat ik t begrijp dan krijg ik de keer erop weer gewoon dezelfde melding.op instellingen drukken werkt niet.pagina reageert dan niet .enige wat ik kan doen is steeds melden dat ik t begrijp. Hoe kan ik van deze k*t melding afkomen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 19-08-2018 11:53 PM
Hoi Kareshi,
De cookiemelding is recent aangepast om bezoekers meer vrijheid te geven in het soort cookies dat je geserveerd krijgt. Dit lijkt inderdaad als gevolg te hebben dat de melding nu bij ieder bezoek opnieuw wordt weergegeven. Daar is op dit moment niet veel aan te doen anders dan iedere keer op 'Ik begrijp het' te tikken.
op 19-08-2018 11:53 PM
Hoi Kareshi,
De cookiemelding is recent aangepast om bezoekers meer vrijheid te geven in het soort cookies dat je geserveerd krijgt. Dit lijkt inderdaad als gevolg te hebben dat de melding nu bij ieder bezoek opnieuw wordt weergegeven. Daar is op dit moment niet veel aan te doen anders dan iedere keer op 'Ik begrijp het' te tikken.
op 20-08-2018 11:38 AM
Oké,bedankt.dan toch maar weer terug naar Google.