Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

cashback samsung galaxy 100 euro

(Onderwerp aangemaakt op: 13-01-2022 11:37 AM)
506 Weergaven
Members_L8eDz36
First Poster
Opties

Beste,

Ik ben enorm ontgoocheld in jullie actie van samsung gsm   100 euro cashback.
Ik kocht 2 gsms van samsung galaxy en deed dus alles wat gevraagd werd om de cashback te ontvangen. 

Ik kreeg reeds 1 maal 100 euro terug .

voor de tweede gsm kreeg ik niks terug omdat op het aankoopbewijs de winkel er niet opstond.
Ik wist helaas niet dat dit ook op de foto moest staan !
Nu kan ik niet meer opnieuw indienen omdat het te laat is ..
Dit vind ik echt niet kunnen!
In bijlage stuur ik nu nog eens mijn aankoopbewijs met de winkel erbij !

Indien dit echt zo gelaten wordt, dan raad ik in het vervolg aan  al mijn vrienden en kennissen aan om over te schakelen naar apple en niet langer samsung te kopen .

Je moet geen acties doen om de mensen dan zo in het zak te zetten !

geef dan gewoon direct die cashback in de winkel, dan moeten we ook niet nog een keer al dat werk doen om het terug te krijgen .

mvg   
0 Likes
6 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Als de foto niet goed is krijg je een mail dat er iets niet in orde is en de mogelijkheid om het in orde te maken. Dit heb je dan waarschijnlijk te laat of niet gedaan... Heb je een rma nummer van de niet gelukte promotie? Dan laat ik het even nakijken. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_L8eDz36, goedemorgen.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder.

Om mee te kunnen doen aan een promotie dien je te voldoen aan de voorwaarden die hiervoor gelden. Wanneer de registratie is afgewezen krijg je ook een bericht om deze te corrigeren, hier dien je dan wel op tijd op te reageren.

Wat is je registratie nummer? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Debsterbug
Journeyman
Opties
Ik had dus ook een formulier onvolledig ingevuld en kreeg alleen een mail dat de aanvraag was afgewezen. Geen enkele mogelijkheid tot correctie.

Ik heb toen gelijk een nieuw formulier ingevuld.

Het is dus niet standaard dat er tijd gegeven wordt tot herstel.
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Debsterbug, goedemiddag.

Wat is er als reden opgegeven voor de afwijzing? Als je het registratienummer hier deelt, zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Debsterbug
Journeyman
Opties
Ik heb de mail weggegooid en zit niet meer in de prullenbak. Is ook zich ook niet erg, want ik heb een nieuw formulier ingevuld en daarvan heb ik inmiddels de cashbach op de rekening gekregen.

Ik heb telefonisch contact gehad met Samsung over het invullen van het formulier ivm ontbrekende informatie. Ik heb toen bepaalde codes ingevoerd in het formulier. 3 weken later kreeg ik een mail waarin staat dat de aanvraag is afgewezen omdat de informatie ontbrak.
Wat raar is was, dat de collega bij klantenservice zei dat ik een mail voor herstel zou krijgen, maar die is niet verzonden. Alleen maar direct de afwijzing.

Het was meer ter informatie aan jullie dat het dus niet zo is dat er een mail komt waarin je kan herstellen, ondanks dat dat jullie procedure is.
Bertusmaat
Explorer
Opties
😭😭😭😭
0 Likes