Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Camera werkt niet meer.

(Onderwerp aangemaakt op: 27-12-2020 01:37 PM)
10663 Weergaven
Dutchy
Explorer
Opties
Sinds kort kan ik geen foto's of video's meer met mijn telefoon.
Als ik de camera wil gebruiken,geeft hij aan dat het beveiligingsbeleid verhindert dat ik de camera gebruik.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan uitschakelen?

Met vriendelijke groet,
Jos
0 Likes
Spring naar oplossing
16 Antwoorden
Dutchy
Explorer
Opties
Als je die optie niet kunt vinden in snelle instellingen kun je die ook niet uitschakelen. Er is dus iets anders aan de hand met je telefoon.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_TbLH5Ch, geodemiddag.

Wat ervaar je precies en wat heb je zelf al gedaan om dit te verhelpen? Lukt het je wel om de camera te gebruiken, als je jouw telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Selecteer de aan/uit-toets boven het controle paneel en houd nu de knop voor Uitschakelen vast tot je de optie ziet voor Veilige Stand. Tik op Veilige Stand en je telefoon start vervolgens opnieuw op in de Veilige Modus. Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. 

Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Dutchy 

Deze instelling kan je niet zomaar terugvinden en dien je apart te activeren. De conclusie die je hier trekt klopt helaas niet!

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Itsme01
First Poster
Opties

Hey,

Ik heb hetzelfde probleem en geen van bovenstaande oplossingen hebben geholpen...

Ik heb een galaxy A54.

Kan iemand mij helpen?

Bedankt!

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Itsme01,

Bedankt voor jowu bericht. Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
ashley_aa
First Poster
Opties
Um ja hoi, ik heb een A15 met de zelfde probleem kan iemand helpen!?
0 Likes
Laurens96
Moderator
Moderator
Opties

Hey @ashley_aa

heb je de bovenstaande oplossingen als eens geprobeerd? Hou je ons op de hoogte?

^Laurens

0 Likes