05-10-2020 06:25 PM - bewerkt 05-10-2020 09:20 PM
Hallo,
Laatst was ik op vakantie en kwam ik tot mijn groeten schrik erachter dat het glas van mijn camera gebarsten was. Ik heb mijn toestel niet laten vallen of ergens tegenaan gebotst. Dit is dus spontaan gebeurd. Hierdoor is er ook viezigheid in mijn camera gekomen waardoor er allemaal vlekken op het beeld verschijnen als ik mijn camera aan zet. Wat kan ik hier mee doen, begrijp dat Samsung dit probleem niet erkend wat ik echt belachelijk vind.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 07-10-2020 09:13 AM
Hi @Lisannem,
Het wordt per geval bekeken en het is aan de monteur om te beoordelen of dit onder de fabrieksgarantie valt of niet.
Je kunt ermee langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken van de Ophaalservice.
op 05-10-2020 07:00 PM
Ermee langs een service centrum gaan en hopen dat ze het gratis vervangen.
Of aanmelden voor reparatie
op 05-10-2020 09:19 PM
op 07-10-2020 09:13 AM
Hi @Lisannem,
Het wordt per geval bekeken en het is aan de monteur om te beoordelen of dit onder de fabrieksgarantie valt of niet.
Je kunt ermee langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken van de Ophaalservice.
op 03-03-2022 12:52 AM
De camera van mijn S20+ 5G is op precies dezelfde manier, bij precies dezelfde lens gebroken. Binnen een week. Veilig opgeborgen in mijn jaszak, met een officiële dure Samsung beschermhoes.
In het internet lees je over veel soortgelijke ervaringen; het betreft duidelijk een productiefout. Er lopen zelfs rechtszaken tegen Samsung. Ik begrijp werkelijk niet dat Samsung een dergelijk antwoord durft te geven.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Ik heb er mega spijt van een S20+ gekocht te hebben.
op 07-03-2022 09:11 AM
Hi @GvApp,
Om na te gaan of dit binnen de garantievoorwaarden valt zal je telefoon onderzocht dienen te worden in ons service centrum. Via onze website kan je je telefoon aanmelden voor een reparatie, kijk hier voor meer informatie: Samsung Reparatie | Samsung Nederland
Groeten,
Martijn