Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Camera glas S10e & Slecht service communicatie

(Onderwerp aangemaakt op: 03-02-2021 03:07 PM)
122 Weergaven
Members_fXVBoEV
First Poster
Opties

Het beschermglas en camera waren kapot gegaan van de S10e. Deze laten ophalen door Samsung/Dynafix en de reparatie en serivce was keurig verlopen. 
Echter, 2 weken na reparatie is het glas rondom de camera gebarsten, het lijkt wel geperforeerd omdat de barst te mooi rondom de rand van de camera is. Dit is gebeurd onderweg van werk naar huis (autorit van 10 minuten, telefoon zat in een speciaal vakje in de laptoptas). Hierdoor weet ik 100% zeker dat de telefoon niet gevallen of gestoten is. Telefoon direct beschermd aan de kant gelegd en niet meer gebruikt, omdat ik bang zou zijn voor ook een defecte camera. Diezelfde avond contact opgenomen met Samsung.
Op aanraden van Samsung de telefoon die avond nog aangemeld voor reparatie. De dag van ophalen thuis gebleven van het werk, maar de afspraak is bij Dynafix nooit binnen gekomen dus helaas voor niets geweest. Nieuwe afspraak gemaakt voor twee dagen later.
Ik verwachte dat het binnen de 90 dagen reparatie gerantie van Dynafix zou vallen. Helaas... zij sturen mij een prijsopgave van €170 (!). Want blijkbaar moet de camera wéér vervangen worden, maar ook de backcover?!
Helaas had ik hier niet op gerekend dus voor nu (wegens de kosten) de reparatie geweigerd. 
Zojuist heb ik de telefoon terug. Alles is wéér op fabrieksinstellingen gezet en de speciale screenprotector (á €35) hebben ze verwijderd. Dit laatste begrijp ik dus echt niet. Vanwege Covid zijn de winkels dicht, dus ik kan geen nieuwe erop laten zetten, welke ik dus zelf kan betalen. Ik vind het dan ook belachelijk dat dit niet gecommuniceerd wordt met de klant. De eerste reparatie hebben ze dit ook niet hoeven doen, waarom nu wel. 

1 Antwoord
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Members_fXVBoEV,

 

Welkom op de Community.

 

Heb je voor mij het reparatienummer? Dan kijk ik het voor je na.

 

Overigens wordt dit ook in de voorwaarden vermeldt waarmee je akkoord bent gegaan: https://bit.ly/2WaS5F3

 

'13.1.    Accessoires dienen alleen meegestuurd te worden indien dit relevant is gezien de opgegeven klacht. Per aanmelding moet duidelijk worden aangegeven welke accessoires worden meegestuurd. Indien de accessoires niet worden aangemeld, kan Reparateur niet aansprakelijk worden gesteld voor het verlies van deze accessoires.'

rsz-846676
0 Likes