Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Camera-geluid

(Onderwerp aangemaakt op: 08-02-2021 05:25 PM)
11409 Weergaven
MEJgd
Apprentice
Opties

Hallo,

Als ik een foto maak met mijn Galaxy S21 Ultra dan wil ik graag het 'retro-old camerageluid' horen van de sluiter.  Hoe kan ik dat aan of- uitzetten? 

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Geluid van je telefoon aanzetten dan hoor je een sluiter geluid. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
MEJgd
Apprentice
Opties

We zijn er uiteindelijk zelf uitgekomen: als je camera-instelling op 'Bewegingsfoto' (2e icoontje rechtsboven) zet, dan verandert het opnamegeluid in een dingdong-geluid.  Zet de functie 'Bewegingsfoto' weer uit en het bekende camera-geluid is weer terug. Op zich een handig verschil, zo wordt je er nog eens op geattendeerd dat de functie 'Bewegingsfoto' is al dan niet is ingeschakeld.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Geluid van je telefoon aanzetten dan hoor je een sluiter geluid. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Oplossing
MEJgd
Apprentice
Opties

We zijn er uiteindelijk zelf uitgekomen: als je camera-instelling op 'Bewegingsfoto' (2e icoontje rechtsboven) zet, dan verandert het opnamegeluid in een dingdong-geluid.  Zet de functie 'Bewegingsfoto' weer uit en het bekende camera-geluid is weer terug. Op zich een handig verschil, zo wordt je er nog eens op geattendeerd dat de functie 'Bewegingsfoto' is al dan niet is ingeschakeld.

Members_JXdBrmk
First Poster
Opties

Helaas, dat werkt echt niet. Na update vanmorgen werkt dit niet meer

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_JXdBrmk, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Wat ervaar je precies en welke app gebruik je hiervoor? En ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Koen Wijnen
First Poster
Opties

Hallo (allemaal)

Ik ervaar het zelfde probleem maar met deze extra info, eerst "klikte" mijn camera van mijn Samsung S10 er lustig op los. En ineens (ik heb absoluut iets onhandigs gedaan) is het klik geluid weg, en krijg ik een seconde na afdrukken een "plong"? Vroeger hielp het nog wel eens om het toestel opnieuw op te starten, maar dat werkt het nu ook niet meer?

Geen brand hoor maar gewoon vervelend.

Ik verneem graag of iemand een idee heeft?

PS

Wel raar dat ik (als ik zoek) wel kan vinden hoe het geluid uit te zetten, maar negens aan?

Gr. Koen

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Koen Wijnen,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Wanneer de optie voor sluiter geluid niet meer aanwezig is in de Instellingen van de Camera-app raad ik aan om een foutrapport in te dienen via de Samsung Members-app. Kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
CeeGee
Apprentice
Opties
Fijn dat je zelf ook het antwoord gaf. Dit was voor mij dus ook de oplossing.