Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Buitenland geen internet verkeer

(Onderwerp aangemaakt op: 31-07-2024 01:21 PM)
284 Weergaven
Members_o4DqpuJ
First Poster
Opties

Goedendag. Ik heb ewn samsung S21 . 5g.  Alles prima op 1 ding na. Als ik in het buitenland ben. Bv duitsland of zo, krijg ik wel contact met de buitenland provider. Kan dan ook bellen, maar kan niet internetten of whatsappen.  Bij de provider , youfone, alle instellingen nagelopen. Die staan goed, met de samsung helpdesk de instellingen nagelopen , zover we kunnen zien staan die ook goed, want ik krijg gewoon contact met de buitenlandse provider. ? Ik heb mijn toestel refurbishd gekocht. Blijkt geen NL toestel te zijn want mijn instellingen zijn in het engels, kan naar allerlei talen gezet worden maar niet naar NL. Alle verdere apps en zo wel naar NL. Gezet..Dus hoofd vraag heeft er iemand ervaring / oplossing voor deze vreemde kwestie ? Alvast bedankt..

Screenshot_20240725_115308_One UI Home.jpg

0 Likes
3 Antwoorden
Tijhuisje
Explorer
Opties
Heb je dataroaming aanstaan?
1722439805433_1722439805427_0.png
0 Likes
Members_o4DqpuJ
First Poster
Opties

ja. Deze staat aan. 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Members_o4DqpuJ,

Bedankt voor jouw bericht. Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager