op 21-04-2019 10:03 PM
Ik merkte afgelopen week tijdens het muziek luisteren met mijn galaxy buds dat de muziek steeds even vastliep. In het begin dacht ik dat dit aan mijn galaxy buds lag maar na het verbinden met een andere speaker merkte ik hetzelfde probleem. Ik heb mijn mobiel al opnieuw opgestart en de bluetooth aan en uit gezet maar het heeft niet geholpwn. Het gaat hier om de normale s10.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 02-05-2019 10:13 AM
Geef ons een stappenplan hoe je deze instellingen kan aanpassen?
op 02-05-2019 01:47 PM
Ben naar apps gegaan en heb spotify en youtube geopend. Naar batterij gegaan. Dan toestaan dat de app op de achtergrond activiteiten mag uitvoeren (toestaan). Daarnaast heb ik optimalisatie bij deze apps uitgezet.
Tenslotte ben ik naar apps gehaan. 3 puntjes rechtsboven aangeklikt. Systeemapps weergeven en voor de zekerheid bij de bluetoothapp even gekeken of die ook in de achtergrond mag werken. Ook deze app niet geoptimaliseerd.
Sindsdien doet Bluetooth het zonder problemen. Ook als de telefoon in standby gaat.
op 20-11-2019 04:01 PM
Het wordt tijd dat Samsung hier iets aan doet.heb ook dat probleem gehad met galaxyA50.opgelost door smartlock locaties weer uit te schakelen.Maar op die manier kunnen we de mogelijkheden van dit toestel niet ten volle benutten.Voor die prijs mag dit wel Toestel aangekocht begin oktober 2019.
mvg
op 01-03-2020 09:12 PM
Ik heb sins gister een nieuwe a51 nooit geen last gehad met anders samsung toestellen nu hapert me bleuthoot verbinding met mijn auto heel erg irritant alles al geprobeerd
op 14-08-2021 04:28 PM
op 16-08-2021 04:47 PM
Hi @LuukM2001,
Welke oortjes heb je precies? En heb je de netwerkinstellingen al eens gereset?
Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.
op 16-08-2021 05:04 PM
op 18-08-2021 01:00 PM
Hi @LuukM2001,
Hmmm ervaar je dit ook als je Netflix of Youtube over de luidspreker afspeelt van je telefoon?
Heb je ook gekeken of er een software-update klaar staat?
Groeten,
Martijn
op 22-12-2021 09:59 AM
Ik heb dit allemaal aangepast (A42) maar helaas blijft het probleem.
Van zodra die in standby gaat hapert mijn geluid. Dit met elke speaker via Bluetooth. Sinds de laatste update is dit het geval.
Echt tijd dat Samsung hier iets aan doet...
23-12-2021 05:09 PM - bewerkt 26-12-2021 11:14 AM
En heb je ook de Netwerkinstellingen al eens teruggezet? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.
Maakt dit geen verschil dien dan een foutrapport in. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.
Jouw telefoon stuurt dan ook een log mee naar onze R&D afdeling, zodat mijn collega's hier een beter beeld van krijgen.
Groeten,
Martijn