op 21-04-2019 10:03 PM
Ik merkte afgelopen week tijdens het muziek luisteren met mijn galaxy buds dat de muziek steeds even vastliep. In het begin dacht ik dat dit aan mijn galaxy buds lag maar na het verbinden met een andere speaker merkte ik hetzelfde probleem. Ik heb mijn mobiel al opnieuw opgestart en de bluetooth aan en uit gezet maar het heeft niet geholpwn. Het gaat hier om de normale s10.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 30-04-2019 09:01 PM
Hij werkt weer.
Blijkt een instellingsfout te zijn geweest die, bij stanby inschakelen, de apps afsloot. Achtergrondgebruik was niet geactiveerd. Bluetooth doet het weer.
op 02-05-2019 01:47 PM
Ben naar apps gegaan en heb spotify en youtube geopend. Naar batterij gegaan. Dan toestaan dat de app op de achtergrond activiteiten mag uitvoeren (toestaan). Daarnaast heb ik optimalisatie bij deze apps uitgezet.
Tenslotte ben ik naar apps gehaan. 3 puntjes rechtsboven aangeklikt. Systeemapps weergeven en voor de zekerheid bij de bluetoothapp even gekeken of die ook in de achtergrond mag werken. Ook deze app niet geoptimaliseerd.
Sindsdien doet Bluetooth het zonder problemen. Ook als de telefoon in standby gaat.
op 23-04-2019 11:25 AM
@MickHuisman Wat irritant dat je dit probleem ervaart met de bluetooth van jouw S10! Kan het zijn dat je onlangs een update hebt uitgevoerd op jouw toestel?
op 28-04-2019 01:47 PM
Hallo,
Mijn galaxy buds haperen ook. Dacht inderdaad dat het aan de buds lagen. Heb deze opgestuurd en nieuwe gekregen. Maar nog altijd zelfde probleem. Ligt dit aan de bluetooth?
Graag probleem oplossen. Of s10 reparatieverzoek indienen
op 29-04-2019 09:32 PM
Ik heb het probleem ook heel erg vervelend maar mij galaxy buds haperen ook op andere bleutooth aparaten graag een reactie
30-04-2019 08:53 AM - bewerkt 30-04-2019 08:57 AM
@tim Ik heb laatst inderdaad een update uitgevoerd maar daarne leek het zelfs erger te zijn. Nu heb ik er weer minder last van dus ik hoop dat het zo blijft.
op 30-04-2019 11:17 AM
Helaas is mijn Bluetooth probleem toch ook weer om de hoek komen kijken.
Dacht het probleem getackeld te hebben met een reset en clean install. De earbuds hebben het ook een hele middag prima gedaan zonder verbindingsverlies.
Vanmorgen weer eens ingedaan. Wederom na een tiental seconden als het scherm in standby springt valt de verbinding weer weg. Enige wat er nu anders gaat is dat de verbinding niet meer van zelf tot stand wordt gebracht. Dat lukt nu alleen nog maar als ik de telefoon weer "aan zet", tab to wake is dan weer voldoende om verbinding te maken maar dit is en blijft natuurlijk kwalitatief uitermate teleurstellend..............zo heb ik niets aan die buds.
Heb cache al weer geleegd, de wearapp verwijderd, buds weer ingeleerd.......geen effect.
Hier wordt ik moe van.......
op 30-04-2019 03:22 PM
Zouden jullie eens kunnen proberen om een back-up en reset uit te voeren? Ik ben benieuwd hoe het daarna gaat!
op 30-04-2019 04:54 PM
Ik heb een week geleden al een complete reset gedaan en clean install. Daarna heeft Bluetooth een middag goed gewerkt met de earbuds. Vandaag echter een doffe ellende zodra hij in stanby springt.
op 30-04-2019 09:01 PM
Hij werkt weer.
Blijkt een instellingsfout te zijn geweest die, bij stanby inschakelen, de apps afsloot. Achtergrondgebruik was niet geactiveerd. Bluetooth doet het weer.
op 01-05-2019 11:23 AM