Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth blijvende verbindings probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 20-04-2019 07:26 PM)
4862 Weergaven
Machlo
Explorer
Opties

Geweldig.......eindelijk mijn buds binnen. Instellen en koppelen ging prima. Echter, ook nu valt Bluetooth continu weg. Soms voor een tiental seconden, soms een paar mi uten. Naast mijn bluetoothspeakers kan ik de earbuds dus ook wel wegmikken. Maakt niet uit of ik Spotify luister of Tunelnradio, luisteren is niet mogelijk. 

Ik vind het toch wel een kwalijke zaak, dure telefoon, dute buds, dure speakers, ik kan er niks mee beginnen. Hoop toch echt dat Samsung gaat uitzoeken wat er mis gaat, heb ik een " flagship", blijkt het een roeibootje te wezen tot nu toe............

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Machlo
Explorer
Opties

Oplossing gevonden...........reset naar fabrieksinstellingen en clean install.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
Machlo
Explorer
Opties

Toevoeging;

Als ik mijn telefoon "aan heb" is er geen probleem, dan blijft hij keurig afspelen.

Probleem ontstaat als hij in standby springt.......

Oplossing
Machlo
Explorer
Opties

Oplossing gevonden...........reset naar fabrieksinstellingen en clean install.

0 Likes
Machlo
Explorer
Opties

 

Helaas is mijn Bluetooth probleem toch weer om de hoek komen kijken. 

Dacht het probleem getackeld te hebben met een reset en clean install. De earbuds hebben het ook een hele middag prima gedaan zonder verbindingsverlies. 

Vanmorgen weer eens ingedaan. Wederom na een tiental seconden als het scherm in standby springt valt de verbinding weer weg. Enige wat er nu anders gaat is dat de verbinding niet meer van zelf tot stand wordt gebracht. Dat lukt nu alleen nog maar als ik de telefoon weer "aan zet", tab to wake is dan weer voldoende om verbinding te maken  maar dit is en blijft natuurlijk kwalitatief uitermate teleurstellend..............zo heb ik niets aan die buds.

Heb cache al weer geleegd, de wearapp verwijderd, buds weer ingeleerd.......geen effect. 

Hier wordt ik moe van.......

 

OttoBijen
Student
Opties
Ik vind dit geen oplossing, dat zou betekenen dat ik al mijn persoonlijke instellingen weer opnieuw kan uitvogelen. Samsung behoort een nieuwe update erin te gooien, voor de meest recente update was er geen enkel probleem
hellhamer
First Poster
Opties
is er al een oplossing. ik heb nu de samsung galaxy note s20 met die earbuds. geweldig geluid zolang het werkt. ze zitten wel lekker. maar baal gewoon dat het geluid weg valt.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @hellhamer,

 

Je reageert op een topic van een jaar geleden 😉

 

Je geeft aan dat het geluid wegvalt van je Buds. Wordt dan de Bluetooth verbinding verbroken? En staat de app die je gebruikt om muziek te luisteren toevallig in de sluimerstand? Zo ja, haal de app er dan in ieder geval uit.

rsz-846676
0 Likes
beat4us
First Poster
Opties
heb ook het probleem met mijn samsung buds sinds een paar dagen vallen ze uit zit erover te denken jbl koptelefoon te kopen zijn goedkoper en betrouwbaarder
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @beat4us, goedemorgen.

 

Goed dat je ons een bericht stuurt. 

 

Het is natuurlijk niet fijn als je Galaxy Buds het niet helemaal goed meer doen. Je geeft aan dat ze sinds een paar dagen uitvallen.

 

Zijn de Galaxy Buds verder helemaal up-2-date?

Heb je ze ook al eens gereset?

Met wat voor telefoon heb je ze gekoppeld en is deze ook up-2-date?

 

Groeten,

Martijn

 

 

 

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Jeroen1111111
First Poster
Opties
Ik weet dat deze topic zich al een tijd geleden heeft voorgedaan, maar ik heb er nu last van. Is er al een oplossing? Wanneer de telefoon sinds een week op standby gaat, heb ik geen bluetooth-verbinding meer met mijn buds.
In een instelling o.i.d. dat veranderd moet worden?

Ik hoor het graag.
0 Likes